Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ola H är omslagspojke på Starboard!
-
dom har dessutom trixat med placering eller perspektiv eller nått upptäckte jag nu. eller är det samma bild?
-
det där med att ändra färg/lägga på lager på olika ställen i bilden är inte alls svårt heller. jag testade lite för ett par dagar sen, har photoshop, men det använde jag inte, använde ett program som heter ACDSee Powerpack 4, grymt bra program att titta på bilder med. fungerar oxå mycket bra att redigera enkla saker i. (lägger upp ett exempel)
-
Så vitt jag kan se är bilden bara lite hårdare beskuren på Starboard än vad den är nedan
[img]http://www.surfzone.se/pp/data/500/14ola-air-1-151_5198-med.jpg?8432[/img]
och så är hela bilden på Starboard lite vriden på sidan också. Rätt kul att se hur de fixar och trixar.
-
ja det var bara att det inte var samma bild som låg i en annan tråd. den där är som du säjer bara lite lir med lagermasker och färger.
det är ju där i en bra fotograf skiljer sej från en dålig, kunskapen för att fixa till bilden (oavsett om det är mörkerrum eller digitalt) i efterhand, och att faktiskt göra det.
-
Kunde inte låta bli…
Använde Graphic converter, ett mkt bra sharewareprogram. -
jag vill oxå va med! (var bara tvungen)
OBS! Bilden är inte i full storlek, klicka på ”bifogad”.. gör stooor skillnad
-
Flames var ordet! Fatta plötsligt varför de heter Hot Sails..
-
hehe. joo pillade till en utan flames oxå
[censored] det här va skoj. sånt här skulle man jobba med! -
förlåt! men det var så skoj!
(om det finns intresse kan jag lägga upp den med guldsegel oxå=)
-
personer som jobbar med sådant har oftast nån tanke med vad dom gör med bilden, vad är din tanke? du ändrar ju bara till helt onaturliga färger, jag förstår ingenting.
Logga in för att svara.