Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ola H är omslagspojke på Starboard!

• styret

Medlem
    30 september, 2004 vid 16:14

dom har dessutom trixat med placering eller perspektiv eller nått upptäckte jag nu. eller är det samma bild?

• lajvarn

Medlem
    30 september, 2004 vid 17:18

det där med att ändra färg/lägga på lager på olika ställen i bilden är inte alls svårt heller. jag testade lite för ett par dagar sen, har photoshop, men det använde jag inte, använde ett program som heter ACDSee Powerpack 4, grymt bra program att titta på bilder med. fungerar oxå mycket bra att redigera enkla saker i. (lägger upp ett exempel)

• ola-h

Medlem
    30 september, 2004 vid 18:15

Så vitt jag kan se är bilden bara lite hårdare beskuren på Starboard än vad den är nedan

[img]http://www.surfzone.se/pp/data/500/14ola-air-1-151_5198-med.jpg?8432[/img]

och så är hela bilden på Starboard lite vriden på sidan också. Rätt kul att se hur de fixar och trixar.

• styret

Medlem
    30 september, 2004 vid 18:44

ja det var bara att det inte var samma bild som låg i en annan tråd. den där är som du säjer bara lite lir med lagermasker och färger.

det är ju där i en bra fotograf skiljer sej från en dålig, kunskapen för att fixa till bilden (oavsett om det är mörkerrum eller digitalt) i efterhand, och att faktiskt göra det.

• danpe

Medlem
    30 september, 2004 vid 18:52

Kunde inte låta bli… tongue.gif
    Använde Graphic converter, ett mkt bra sharewareprogram.

• lajvarn

Medlem
    30 september, 2004 vid 19:32

jag vill oxå va med! (var bara tvungen)

OBS! Bilden är inte i full storlek, klicka på ”bifogad”.. gör stooor skillnad wink.gif

• danpe

Medlem
    30 september, 2004 vid 19:35

Flames var ordet! Fatta plötsligt varför de heter Hot Sails.. grin.gif

• lajvarn

Medlem
    30 september, 2004 vid 20:22

hehe. joo pillade till en utan flames oxå wink.gif
    [censored] det här va skoj. sånt här skulle man jobba med!

• lajvarn

Medlem
    30 september, 2004 vid 20:49

förlåt! men det var så skoj! smirk.gif

(om det finns intresse kan jag lägga upp den med guldsegel oxå=)

• styret

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 07:06

personer som jobbar med sådant har oftast nån tanke med vad dom gör med bilden, vad är din tanke? du ändrar ju bara till helt onaturliga färger, jag förstår ingenting.

• lajvarn

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 08:20

men det är kul laugh.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ola H är omslagspojke på Starboard!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.