Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Öland
-
Avviker lite från tråden, men hur många göteborgare är det som ska ner runt den 24 eller sista helgen i maj?
Om inte tjejen ska med så har jag en plats över i min buss *en riktigt kaxig lila wv-buss -73:a*
tyvär drar den en hel del så att åka själv e inte att tänka på…
nån mer från götet som planerar att åka ner?
-
Tjennaaa!! Jag kan säga att vi blir säkert 8 goa o blada göteborgare som ska ner dit 24 , några av oss ska kanske va med på session men de flesta åker mest för att surfa själva. Tror att det kan bli en het helg. Vi åker i olika bilar , ska väl försöka knö in oss o sova u dem oxå.
låter som det kommer en del folk till den helgen.
Alohaa -
Verkar ju bli redigt ös nere på öland då ju! Fan vad jag vill ha med mig brädan. Kanske man kunnde snappat upp ett och annat också. Men får man inte med sig brädan så får man inte.
Händer det nått på kvällen, så att man borde övernatta? Hade ju bara tänkt åka dit över dagen, men om det händer nått mer kul på kvällen så kanske man skulle försöka gräva fram nått litet tält någon stans. Vad tror ni?
/Hellgren (zx-6r)
-
Enligt styret så blev det ös båda helgerna..så vi litar väl på det Vi ska vara där från fredag till söndag. Hoppas verkligen det händer något på kvällarna där….
Vet inte vad vi har för fordon. Möjligtvis en fullastad 9-5:a
-
Kontaktade SP angående hålligång och fick detta svar från Patrik:
Svar till:
Lördag kväll skall du nog hålla dig på stranden!
PARTY!
Surfers Paradise
[/ QUOTE ]
Kul och höra !
-
Vad jag hört och vet så har Kenneth plockat ner ett helt Disco dit som han är boss över med lite ljus och dylikt.
Ett tält ala Cirkusstorlek sätts upp.
Ola Lustig Radio Match kommer att lira.
Sen kommer två Rock en Roll jockeys ner från S-holm.
Hoppas på Mac vid Guran också.
Så nog fan blir det drag.
Men en varning försök inte supa localsen under bordet -
Låter jedrans gött!!… Men om man vill ha lite surfing oxå, vad bör prognosen vara för att det ska bli drag i sundet lagom för 6.7 eller mindre??
-
Oj oj oj! F*n vad jag ser fram emot det här helt plötsligt.. Nu verkar det ju som att man måsste tälta! Ingen som har 2 plattser över.. Vi hostar naturligtvis upp dollars för det. Men det vore skönt att slippa ta ett tält på hojjen. Får man tälta där förresten, visst måsste man väll få det?
Måsste erkänna att jag aldrig varit där. Men bättre sent än aldrig eller hur grabbar!/Hellgren
-
Det finns en camping ett stenkast därifrån.
Har du inte råd finns det ett fågeltorn med parkering där vi brukar bo.
Sen tar vi in på campingen var tredje dag för att tvätta oss -
Fan klart det blir ös. det är alltid ös på haga
Just på själva stranden får man inte tälta. det är som det säjs här, fågeltornet eller söderut som gäller.
Har man ork (men tror knappast det) så är ett hett tips, om man vill bo vackert och gött, att campa i kleva. 4 km söderut.
Fan vad skoj det ska bli!
vi syns då grabbar! -
Kolla på en karta över öland. 3.5 till 4 mil söder om brofästet på västra sidan.
/feg (som aldrig varit där…)
-
GrönhÖgen.
gillar att märka ord.
annars tror jag det är som feg säjer.
Logga in för att svara.