Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Öland
-
“”GrönhÖgen.
gillar att märka ord.
annars tror jag det är som feg säjer.””
Säjer = Säger
-
Hördu ditt cykelstyre.
Hela valborg blåste det apa på Haga. Veckan som gick var kanon med torsdagen och söndagen som riktiga pärlor.
Landets bästa freestyleseglare var där.
Men inget styre.
Har du också blivit konfensurfare.
Så du inte har tid att vara på havet. -
jag ahr vart i tagen och lagat brädjävulen. det känns rent utav för jävligt att inte ha vart ute på typ 2 veckor.
sen ahr jag vart tvungen att dona med mitt helvete till fotoutställning som hade start idag.Nu är brädan lagad men då är vinden försvunnen!
Sen är man ju liten och sådär så man är tvungen att slå nån förälder eller annat pack för att ta sej ut med all skit man behöver.
Får min boardbag inom kort så grjerna kan få bosätta sej i containern. Sen jävlar i min lilla låda!Har man dessutom tur nu så stänger skolan nån vecka eller två pga strejken. ostädade toaletter frå vilken härdad skoledning som helst att bomma igen skiten
-
Öland erbjuder allt. Med haga som är ett av världens bästa freestyle spots finns det utrymme för alla tricks från freestyle tricks i världsklass till bakåt och push loopar när det blåser 4,7. Öland erbjuder oxå på många vindriktningar mycket bra vågsegling. Allt detta erbjuder perfekta förhållanden för den som vill bli en bättre vindsurfare alla katigorier.
Jag vet oxå många barnfamiljer där päronen gör både grubbys och willy skippers.
Mvh Markus S-77
-
Svar till:
Jag vet oxå många barnfamiljer där päronen gör både grubbys och willy skippers.
[/ QUOTE ]
Jag känner mig träffad av detta inlägg Inget ont om barnfamiljer….när jag skrev det menade jag “vanliga” barnfamiljer. Dåligt formulerat…Sorry.
-
Allt det här partyt vi pratar om, är det verkligen den 24:e?
Det är ju tävling under veckan som kommer sen.. eller ha jag fatta det här fel. Tävlingen var väll mellan 28-30 eller? -
Det är tävling helgen efter ja. Detta är ett arrangemang som SP tillsammans med sponsorer fixat ihop. Lite surf-skola och sånt på dan….
-
Aha!! Då måsste man ju åka till öland 2 helger i rad?? YIPIIEE!! Skönt att bo så pass nära som man gör. Tråkigt bara att jag inte kan ta “surf-kursen”
Måsste jobba på förmiddagen så jag tappar några timmar där.
Logga in för att svara.