Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Öland eller Varberg?

• styret

Medlem
    23 maj, 2003 vid 18:46

vi (eller kenneth) går ut med en termometer och slänger den i drickat, låter den ligga där en stund och tar upp den, skriver in datan på hemsidan. old fashion style.

Jo långgrund sandbotten och mycket sandrev en bit ut värmer vattnet bra.
    är inte säker men skulle tro att stenpiren (typ en eller två kilometer) beijershamn gör sitt till.

det har blåst men regnat.

• anonym-anvandare

Medlem
    24 maj, 2003 vid 06:57

När jag var där och det var 30 grader i luften så var det iskallt vatten!

• anonym-anvandare

Medlem
    24 maj, 2003 vid 07:11

Ja…nu har jag i alla fall packat bilen och om 6 timmar är jag på Haga P…Gott mos!
    smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    24 maj, 2003 vid 20:56

Gillar man med vågor, då får man nog åka någon annanstans än Haga.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 maj, 2003 vid 17:17

Du kan ju höra med dina polare från Varberg vad vattentempen var. Vi körde sommardräkt, barfota och en del badade.
    Dom kommer hem till Varberg ikväll.
    Fredde B tyckte att det var så varmt att han till och med tog ett nattbad

• styret

Medlem
    25 maj, 2003 vid 19:08

Kör man ner till haga så tar man väl förmodligen bilen med sej… och kan man då ta en extra bilresa på 45 min en timme så kommer man till grönhögen där vgårona verkligen kan gå av.

vänder vinden?

kör man åt andra hållet, en lite längre bit (men misstänker att många av framsidesurfarna är vana att åka mellan spotsen längs sin kust) så kommer man till trollskogen där en del i SP´s film Home and around spelades in.

det går deffinitivt segla vågor om man kommer till öland.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Öland eller Varberg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.