Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Öland –> Haga Park –> Freestyle tävlingen

• biorno

Medlem
    17 maj, 2007 vid 16:08

@AndersR 383900 wrote:

Är det hos Rolf, där är det ialla fall sjukt bra?

Bara att komma hit Eklöv, du kan ju sova på soffan. Det har du ju gjort förr, eller du sov kanske inte så mycket den gången…Tycker att soffan har blivit ganska nedsjunken på mitten, vet du något om det?

Kan någon tipsa om nåt bra boende i Kalmar.. verkar ju vara fullt överallt…

• walle

Medlem
    17 maj, 2007 vid 16:33

@Biorno 383912 wrote:

Bara att komma hit Eklöv, du kan ju sova på soffan. Det har du ju gjort förr, eller du sov kanske inte så mycket den gången…Tycker att soffan har blivit ganska nedsjunken på mitten, vet du något om det?

fel ö björn… fel Ö!

• biorno

Medlem
    17 maj, 2007 vid 16:55

@walle 383917 wrote:

fel ö björn… fel Ö!

Säg det till det här jävla maffiagänget som styr var vi ska åka, dom utser mig till reseledare sen styr dom ändå hela arrangemanget bakom min rygg, jävla maffiafasoner. Dom betalar höga summor till höger och vänster för att få komma till ett sunkig steni regnig liten skit ö…. suck

• andersr

Medlem
    17 maj, 2007 vid 16:57

Kolla med vandrarhemmet Svanen 0480-12928 om du inte redan har gjort det.

• walle

Medlem
    17 maj, 2007 vid 18:14

@Biorno 383921 wrote:

Säg det till det här jävla maffiagänget som styr var vi ska åka, dom utser mig till reseledare sen styr dom ändå hela arrangemanget bakom min rygg, jävla maffiafasoner. Dom betalar höga summor till höger och vänster för att få komma till ett sunkig steni regnig liten skit ö…. suck

här e soool, varmt och fin fin vindprognos, tänkte bara om du inte visste det 😉

• eklov

Medlem
    17 maj, 2007 vid 18:53

@AndersR 383900 wrote:

Är det hos Rolf, där är det ialla fall sjukt bra?

kul, kul…. den ”årliga” sommarträffan i kalmar är redan bokad. Be systemet på giraffen ladda upp, (enligt mkt säkra uppgifter är oslos partyelit på g)

• martin-p

Medlem
    17 maj, 2007 vid 20:07

Någon som tänkte testa gå ut i kalmar under morgonkvällen? kan köra lite förkrök med kitefilm på 82″ om det är någon som är sugen

• eklov

Medlem
    17 maj, 2007 vid 20:10

@Martin P 383947 wrote:

Någon som tänkte testa gå ut i kalmar under morgonkvällen? kan köra lite förkrök med kitefilm på 82″ om det är någon som är sugen

har jag missat ngt, vad är 82″????

• martin-p

Medlem
    17 maj, 2007 vid 20:14

hehe, tv/projektor

• eklov

Medlem
    17 maj, 2007 vid 22:03

@Martin P 383949 wrote:

hehe, tv/projektor

aha… va blåst man är… Jag trodde det var ett nytt fräckt ställe som ”the palace”

• psychonauten

Medlem
    18 maj, 2007 vid 07:37

Blir det inte vind idag ska jag käka upp min kite.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Öland –> Haga Park –> Freestyle tävlingen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.