Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Öland –> Haga Park –> Freestyle tävlingen
-
Öland –> Haga Park –> Freestyle tävlingen
psychonauten svarade 17 år, 10 månader sedan 19 Medlemmar · 41 Svar
-
@AndersR 383900 wrote:
Är det hos Rolf, där är det ialla fall sjukt bra?
Bara att komma hit Eklöv, du kan ju sova på soffan. Det har du ju gjort förr, eller du sov kanske inte så mycket den gången…Tycker att soffan har blivit ganska nedsjunken på mitten, vet du något om det?
Kan någon tipsa om nåt bra boende i Kalmar.. verkar ju vara fullt överallt…
-
@Biorno 383912 wrote:
Bara att komma hit Eklöv, du kan ju sova på soffan. Det har du ju gjort förr, eller du sov kanske inte så mycket den gången…Tycker att soffan har blivit ganska nedsjunken på mitten, vet du något om det?
fel ö björn… fel Ö!
-
@walle 383917 wrote:
fel ö björn… fel Ö!
Säg det till det här jävla maffiagänget som styr var vi ska åka, dom utser mig till reseledare sen styr dom ändå hela arrangemanget bakom min rygg, jävla maffiafasoner. Dom betalar höga summor till höger och vänster för att få komma till ett sunkig steni regnig liten skit ö…. suck
-
Kolla med vandrarhemmet Svanen 0480-12928 om du inte redan har gjort det.
-
@Biorno 383921 wrote:
Säg det till det här jävla maffiagänget som styr var vi ska åka, dom utser mig till reseledare sen styr dom ändå hela arrangemanget bakom min rygg, jävla maffiafasoner. Dom betalar höga summor till höger och vänster för att få komma till ett sunkig steni regnig liten skit ö…. suck
här e soool, varmt och fin fin vindprognos, tänkte bara om du inte visste det 😉
-
@AndersR 383900 wrote:
Är det hos Rolf, där är det ialla fall sjukt bra?
kul, kul…. den ”årliga” sommarträffan i kalmar är redan bokad. Be systemet på giraffen ladda upp, (enligt mkt säkra uppgifter är oslos partyelit på g)
-
Någon som tänkte testa gå ut i kalmar under morgonkvällen? kan köra lite förkrök med kitefilm på 82″ om det är någon som är sugen
Logga in för att svara.