Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Öland i Påsk?

• Öland i Påsk?

Publicerad av jacce på 18 mars, 2008 vid 08:44

Nu när man kommer att vara på fel sida under påsken undrar jag om de är någon som tänker köra på norra Öland?

gh0st svarade 17 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • skotten

Medlem
    18 mars, 2008 vid 18:56

looks like its easterly to me!!! we will be in Tarpaulin noising up the locals….

• reklem

Medlem
    18 mars, 2008 vid 19:10

Det är frågan det. Vädret ser ju inte så skönt ut direkt. Snö och nordostlig vind. Låter som om att det är långt upp till norra Öland när vädret ska bli kass. Kanske, men bara kanske att jag åker till östra sidan om det är någon annan local från Kalmar som ska över, men då blir det på mitten av ön.

• gh0st

Medlem
    19 mars, 2008 vid 19:55

Jag kommer upp till Norra öland men det blir inget kite. Vädret ser ut att bli kallt. Brr.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Öland i Påsk?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.