Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Öland Kite Jam
-
erika;615631 wrote:Vi var bara två tjejer, hoppas att det kommer fler nästa gång! Jag funderar på att dra ihop ett tjejcamp eller något liknande event för tjejer…hur många skulle vara intresserade?
ps. TACK FÖR ETT BRA EVENT!!!!!!!!!
I jämförelse så var det 11 tjejer på senaste kitetouren i Danmark. (Iofs 57 deltagare totalt oxå)
Kom igen nu svenska tjejer kör nästa tävling nu….
-
hur embedar man??
här är en liten film iaf : http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=453407225280&oid=6551266668
va en najs helg med sol, lagom chop och klen vind
-
Tack martin! man blir fett taggad av att få schyssta kommentarer:D
Jag och Basri hade bara otur att vi fick möta mike så tidigt i tävlingen! nästa gång blir de kanske någon annans tur hoppas jag:P -
Grymt event!! ska bli kul me falkenberg!! Helt enig med martin nästa gång niklas
-
Jäyyebra overall tycker jag! Hade dock kunnat vara 4 i varje heat med 2 bästa vidare. Hade gått snabbare och lite rättvisare.
-
Tack för ett riktigt trevligt och lyckat event!
För er som vill se mer bilder gå in här:
-
debkåusf;615666 wrote:Jäyyebra overall tycker jag! Hade dock kunnat vara 4 i varje heat med 2 bästa vidare. Hade gått snabbare och lite rättvisare.
då får man markera ut tävlingsområdet och hålla det fritt från friåkare, kan bli trångt på en mindre yta också samt att oddsen för att trick laddas samtidigt ökar
erika;615631 wrote:Vi var bara två tjejer, hoppas att det kommer fler nästa gång! Jag funderar på att dra ihop ett tjejcamp eller något liknande event för tjejer…hur många skulle vara intresserade?jag o mjersen kan säkert döma om ni har nån tävling =P
-
Lite synd att kniven är med för man vet ju garanterat vem som kommer vinna 1a plats! Han är ju så sjukt grymm så man vet ju att han är bäst oavsätt om han är med eller inte!
Det var ju därför hugo inte var med hangtimen!
-
Riktigt sweet event och helg med Sol, vind, surf o gött folk! Synd att de inte va mer ikke surfande folk som dök upp o spanade in den grymma åkningen bara!
Vi hoppas på samma förhållanden o grymmt med folk i Falkenberg i augusti! =)
-
Faller in i ledet. Grymt va najs de va! Ingen kan längre påstå att brisen är en myt. 😉
Uh! Tebax i Tjockhult, nästan vakuum, kyligt och glädjeprognoser av alla utom yr.no (som är sånna trista pessimistiska realister). Vilsen. Men med helgminne som värmer.
-
MårtenT;615674 wrote:Lite synd att kniven är med för man vet ju garanterat vem som kommer vinna 1a plats! Han är ju så sjukt grymm så man vet ju att han är bäst oavsätt om han är med eller inte!
Det var ju därför hugo inte var med hangtimen!
Tycker det var en ära att Mike tog sig tid att komma och köra och tävla på eventet!
Sen som jag skrev innan var det lite synd att duktiga åkare blev utslagna tidigt!
Med lite tidigare anmälningar hade vi fått till det bättre, men det är ju svårt att få folk att föranmäla sig också. -
-
-
Nicke L;615663 wrote:Tack martin! man blir fett taggad av att få schyssta kommentarer:D
Jag och Basri hade bara otur att vi fick möta mike så tidigt i tävlingen! nästa gång blir de kanske någon annans tur hoppas jag:PTa åt dig Nicke, du förtjänar allt beröm. Jag är mäkta imponerad av din åkning!!! Har du lärt dig allt det där i Rågelund?
Logga in för att svara.