Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Öland nyligen…
-
Öland nyligen…
Publicerad av nicko_ på 3 augusti, 2003 vid 18:26Tjena!
Är det någon som varit på Öland i helgen och surfat? Har det blåst bra? Hur är det med sjöbrisen, kan man lita på den trots vindbrist i övrigt?styret svarade 21 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
brisen börjar nog ta sej nu. marken har torkat upp så nu börjar livet igen.
Juli har vart ganska dött men det bvrukar det vara. Augusti brukar vara bättre. ska dra ut nu och invänta vinden.
-
det har blåst mer på framsidan! baksidan är till för loosers! hur är det med dem årliga algsamlingarna?
-
Min pappa är starkare än din.
Allvarligt, det här ”denna sidan av sverige är bäst” börjar bli tröttsamt. Hur fasen hade det blivit om ALLA surfare i hela Sverige hade flyttat till västkusten. Jag gissar på att det hade blivit trångt. Låt folk få tycka/surfa vad/var dom vill. And thats my two cent//jörgen
Edit: Fö så är det för det mesta anonyma loosers som postar sådant strunt. Inget ont om dom flesta anonyma här, även om jag hellre hade sett att man var tvungen att vara reggad för att kunna posta. Fast det är en helt annan debatt. -
bra rutet.
jo en månad är dålig och så kaxas det från framstjärten direkt. Kolla våran statistik.
tror att det blir fler surfdagar här per år pågrund av vattentemperaturen.
Nu är juli över och vi har haft 3 seglingsdagar av 4 möjliga än så länge i augusti. -
Nu var mitt inlägg inte riktat endast mot västkustborna utan även Er på ön (inte dig personligen nu) som håller Er på samma sandlådenivå. Själv så bor jag i Skåne, glad och nöjd med det. Har dock varit både på Haga och i Varberg. Tyckte att det var lika bra på båda ställena. Men det är ju min personliga åsikt. Att andra tycker olika är inte så konstigt, MEN man behöver inte klanka ner på andra för det.
And now it´s up to four cents.//jörgen
-
inlägget var bara på skoj! skulle bara se hur lättretade ni var!
-
Hörru! kan du ta ett snack med Kennet, skulle köpa segel av han men han ger ju fan i att skicka det. Jävligt trött på att vänta nu!
-
jaha isåfall är han ju en märklig människa som kommer överens med mej o sen säljer den till en annan..
-
Var är han? Han svarar inte i telefon heller. Har ringt han i en vecka nu.
-
Kenneths grejor är alltid i top skick därför ej svårsålda. Finns det ngn som vill ha det på stranden säljs det väl till den personen istället för att behöva åka till posten osv.. Dessutom hörde jag att det var ngn fråm karlskrona som trodde man skulle åka runt och visa upp seglena för att få dom sålda…. Ja ja om det var du kan jag inte svara på men som sagt var på hugget och pruta inte så kommer du säkert att hitta segel du med.
Mvh Markus S-77
Logga in för att svara.