Senaste nytt Forums Övriga Off Topic ÖLAND ROOTS!

• ÖLAND ROOTS!

Publicerad av fenan på 1 maj, 2005 vid 13:10

Fy fan va trevlig den festivalen verkar!

Är det någon som kan bekräfta att Svenska akademin ska dit? Står nämligen så på deras hemsida men inte på öland roots… :S

Jag e fett laddad, hoppas det kommer fler surfers dit. DEt är kanske så att styret är med och arrangerar? Har fått den känslan smirk.gif

jao jao
    /one love!
    crazy.gif

styret svarade 19 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • styret

Medlem
    1 maj, 2005 vid 15:03

yes idag får vi gå ut med nyheten att Akademien kommer.
    andra riktigt äckligt bra band som kommer är the bustups och the liptones. andra band jag verkligen rekomenderar att se är skalman, livelihood, i mäktiga krigare, quest och dubadown.

Svenska Akademien
    Rootvälta
    Daddy Boastin
    The Bustups
    Beatsquad
    Dubadown
    Ska´L Man
    Collision
    Moambessah
    Shurebrothers Band
    Livelihood
    I Mäktiga Krigare
    Quest
    Giantess
    Babylon Breakdown
    The Liptones
    Mystical Roots

Jo jag är emd på ett hörn och arrar. dock ett ganska litet hörn i år eftersom jag är huvudarrangör för ett stort läger helgen innan. men kan nog svbara på det folk vill veta.

Kommer nog bli riktigt giddigt. så planerar ni resa neråt till sommarn så är det den här helgen ni bör lägga det. 8-9 juli.

festivalen hålls på sandbergens festplats. alltså bara ett par hundra meter från haga.
    surfa och gå och lyssna på fet musik på kvällarna.
    blåser det itne funderar vi på att dra ihop ett longboard streetrace där i området.

förra året var vi många surfare där, hoppas på minst lika god uppslutning i år.

välkomna att skaka höfterna i baktakt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic ÖLAND ROOTS!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.