Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Öland-Stockholm närmaste dagarna?

• Öland-Stockholm närmaste dagarna?

Publicerad av spexz på 10 augusti, 2009 vid 20:07

Tjenna!

Är det nån som skall från öland till stockholm närmaste dagarna som kan tänka sig ta med en bräda.?

Vore super sjyst!

PMA eller ring!
    0736279299

//Sami

kygen svarade 15 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • dadil

Medlem
    10 augusti, 2009 vid 22:21

om någon vill ta med en bil från kalmar/öland till stockholm att lägga brädan i så vore det osså nice… typ torsdag eller fredag.

• curry

Medlem
    11 augusti, 2009 vid 08:37

fan!! hade ju kunnat köra den idag. bilen alltså.

• spexz

Medlem
    13 augusti, 2009 vid 09:02

bump – någon?

• kygen

Medlem
    13 augusti, 2009 vid 11:41

Jag skall upp till sthm i helgen.. om ngn vill ha upp en bil + en bräda så kanske jag är intreserad.. Är bilen pålitlig eller är det en gammal skrothög som min?:cool2:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Öland-Stockholm närmaste dagarna?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.