Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Olanderssons Sydafrikasida uppdaterad
-
Olanderssons Sydafrikasida uppdaterad
Publicerad av olandersson på 12 januari, 2005 vid 10:00sinclair svarade 19 år, 8 månader sedan 18 Medlemmar · 52 Svar -
52 Svar
-
Mys-pys!!! Smacka en fläskläpp för mig, är ni snälla!!!
Snygga bilder/Fjant
-
Vad gör ni i vår lägenhet pojkar??????
Gött att se att det är någon som drar nytta av de grymma förhållandena.
Blir brasilien för mig om någon vecka istället. Efter 3 år i kapstaden får man ta ett år av. -
Vad heter det där tricket igen? Jag har för mig att Dr Masse har omnämt det i något han har skrivit någon gång.
-
det kallas “sönderbräckt rygg”, brorsan laddade fett den dagen…var bara tvungen att lägga upp den bilden för många känner nog igen sig…haha/ Andreas
-
Fan, Andreas ditt rackarns ålarens… Ta en DNA på Primi för mej. Har försnillat alla resepengar så ja kommer inte å hälsar på i år. /Blibban
-
Klart jag ska, drar dit nu o slyker en DNA direkt! Synd att du inte kan komma…här e inte många svenskar detta året så du hade behövts Blibban, ha de bra// Andreas
-
HAA-HAAA!!!!
Nu pratar vi! Din “No hands arial off the lip in to crash” bild är nog den första bilden jag sett från årets SA tripp där jag INTE skulle vilja byta plats me dej. Antar att de slutade bra eftersom du inte skrivit nåt annat?
Vem va killen (el tjejen) me det grymt vackra blåa Hot SO på en av bilderna. Han/hon har iaf bra smak
Krama Henke!
Puss & Kram
ISA
Logga in för att svara.