Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Olanderssons Sydafrikasida uppdaterad
-
Olanderssons Sydafrikasida uppdaterad
sinclair svarade 19 år, 8 månader sedan 18 Medlemmar · 52 Svar
-
Alltså vafan, sluta visa sånna här bilder för oss!! Vi blir ju så frustrerade att huvet riskerar att explodera!
En fråga bara, den här drömmen ni lever i, hur får ni det att gå ihop ekonomiskt?
HA DDDDDDDDDDD
-
Shit vad sjukt du ser ju ut som en Kopa av Sinclair
bjorn
-
Svar till:
Shit vad sjukt du ser ju ut som en Kopa av Sinclair
bjorn
[/ QUOTE ]¨
D e kanske d Björn Magnus e ju Christians idol om inte du viste d -
Det där ÄR en Lowgospockonizer! Det finns variationer, men den där ser bra nära ut att vara perfekt utförd. Faktiskt det allra finaste bildbeviset jag någonsin sett. Komplimanger och respekt från min sida!
Lowgo På!
-
Tja Isa,
Förstår att du inte skulle vilja byta plats där…skulle vara kaxig och blåsa då en aerial på en masthög, slutade ju som man kunde ana…haha. Den vågen är sinnesjuk kraft i när de lågvatten som man kunde ju räkna ut me röven o en krita vad som skulle hända…brakade ihop i en stor hög med ett vridet knä som följd=)
Ha de Isa// Andy -
Du har ingen bild på Mange Phil-e?
Sen är faktikst min idol Bona efter han åkte till Brazilien.
-
Förstår med bakgrund av bilder på era sargade händer att det både är bristande tillgång och farligt med alla lösker fruntimmer nere i Afrika…
Keep on Rockin’
-
Tja Jonas, faaan va de blåser här! Vägrar sluta…händerna blöder. Hoppas allt e bra me dig, här e mitt SA- nr så vi kan messa lite. +27 761670438
Har uppdaterat sidan nu, tja
Logga in för att svara.