Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Olanderssons Sydafrikasida uppdaterad
-
Olanderssons Sydafrikasida uppdaterad
sinclair svarade 19 år, 8 månader sedan 18 Medlemmar · 52 Svar
-
Du, vem du nu är, det är “ingen” som har tvingat dig att gå in här och titta.
Mvh Henrik Olandersson
-
Helt sjuk säsong ni har fått i år!
Kul att se som fan, vet att ni gasar järnet!
Ha det gittast!
//Ria -
Jag tycker Er sida är grymm och njuter till fullo av varje ny uppdatering. Rocka på och ha det gôtt!!
/Martin
Sen 29:e Jan farsa till min lille pöjk Love, så nu är det bara blöjbyte och rapning på schemat…;-) -
Ni ser inte ut att ha tradigt direkt. Fan va gött ni har det.
Glöm inte bort att besöka spotsen nere vid kapet: Platboom, Scarborough, Whitsand. Mer vind och fetare swell. =)
Längtar ner nu. Här har man inte fått nåt sen början av januari. -
Gött å se bros! Kul att det fortfarande dricks Black label, med eller utan bygghjälm, Andy!
-
updated…Vi har varit o seglat dom flesta “spoten” du namner…vi har aven varit i Elandsbaai nagra dgr. Har daremot inte varit lage for att fota for det har varit sa bra sa vi har seglat istallet///Andy
-
Jag såg på sidan att ni haft det tufft… Är det någon som fått SMAKA???
-
Suck!! Har du inget annat o göra Frippe??
Fixa mej en offert på nån surfresa nu i stället för o larva dej med en massa annat!!
-
Hörru Mange, nu får du plocka bort bilden på mig!!! Folk kan ju få för sig att det är jag som gör de mindre inteligenta inläggen och det vore ju katastrof!
-
Svar till:
Hörru Mange, nu får du plocka bort bilden på mig!!! Folk kan ju få för sig att det är jag som gör de mindre inteligenta inläggen och det vore ju katastrof!
[/ QUOTE ]
Hahahahaha! Jag tror mer att han tycker du e snygg Har faktiskt märkt att han tittar lita extra på dig när du tar av din vådräkt på da playa
Logga in för att svara.