Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Olanderssons Sydafrikasida uppdaterad

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 februari, 2005 vid 18:48

    Flyg 3500
    Hyrbil 1000
    Bensin 200
    Boende 1500
    Brädfrakt ?? Kanske 1500


    7700 om mitt huvud räknat rätt.

    Priset är på 4 pers

    Se till att bestämma dig NU.. Jag vill boka snarast!

  • surfslusken

    Medlem
    27 februari, 2005 vid 19:28

    De där va ju inte mycket till beslutsunderlag. När ,hur länge, färg och årsmodell på hyrbil kunde te x va intressant. Mest för att veta om jag kommer stå ut så länge me er, och då i synnerhet DEJ!

    “Brädfrakt??” låter som en suspekt post. Betyder “??”: Ska vi ha med nåra brädor. Eller: Om vi får med brädorna på flyget.

  • frippe75

    Medlem
    28 februari, 2005 vid 12:15

    kontaktar dig via telefon så slipper resten av konfen få se hur DRYG du är…. Förresten vi är en flygbiljett kort… Du kanske ska surfa i V-berg istället ?

  • surfslusken

    Medlem
    28 februari, 2005 vid 13:06

    Du e inte så lång själv Frippe. Sålde dom flygbiljetterna efter längd istället för bredden på konsultrumpan skulle du flyga billigt!

  • frippe75

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 09:56

    och som vanligt….

    Skulle värdelösa illaluktande surfare åka billigt… skulle du åka gratis…

    Lägg ner och pilla på tråden nu och va som folk … e´hh?

  • olandersson

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 19:57

    bla….bla…..bla som vanligt jävla 08-or, ni snackar mkt men glömmer lätt verkstaden….haha. jaja sidan är uppdaterad nu i alla fall. See ya boys!

  • sinclair

    Medlem
    2 mars, 2005 vid 10:39

    Ni ser ut att ha haft det sjukt bra gossar, jag är så sugen att åka till SA igen efter ha sett era bilder.
    Ni är så välkomna hem till snö och kyla! wink.gif

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Olanderssons Sydafrikasida uppdaterad

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.