Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing OLIKA BRÄDOR

• anonym-anvandare

Medlem
    4 juni, 2004 vid 12:51

Du lär knappast få en känsla för vad modern vindsurfing handlar om om du inte seglat på lite modernare grejer. Men du kanske kan ha kul ändå. Personligen tycker jag att de flesta brädor från 95 och framåt är helt dugliga.

• nordgren

Medlem
    4 juni, 2004 vid 14:43

Nej tack.

• kamaaina

Medlem
    4 juni, 2004 vid 17:30

Får faktiskt hålla med Canoya i den här disskussionen. Man skall inte underskatta gamla saker bara för att vi blivit bortskämmda med nya fina blänkande prylar.
    /F
    ps Km ihåg att för 15 år sedan när man själv seglade på sådana saker var man kung och överlycklig, jag lovar att jag kan vara lika glad på en bräda från 89 som 2004. Så länge man inte prövat en nyare skapelse så har man inget att jämföra med, för visst var ni alla glada med era prylar ni hade 85-90, men sant e att jag aldrig skulle villja ha dessa prylar igen nu när man kört på nya…men då e ju referenserna oxå annorlunda.

• mickemoose

Medlem
    4 juni, 2004 vid 18:51

KAMAAINA! där sa du nåt klokt! håller med dig!!! man anpassar sig alltid. kör man med lyxprylar så e de klart att de suger att köra med 80-tals grejer…men jag ska bara ha den denna sommar…fastnar jag för det så köper jag bra saker. förstår er allihop men lyssna på KAMAAINA kloka kommentar!!!

• nordgren

Medlem
    4 juni, 2004 vid 19:21

Jo men det är ju farligt att köra på sådana prylar, lätt att tro att vindsurfing är så. Men ha i åtanke att det blir helt grymt mycket roligare när du fixar ett nytt kit sen!

• mickemoose

Medlem
    4 juni, 2004 vid 19:23

aa! precis, jag vet ju att det är mkt bättre med nya prylar. ska köpa nästa år! laugh.gif måste säga att det är kul! om man vill köra fort och kryssa lätt..vad ska man ha för grejer då? formula? behöever inte va bra att hoppa med….nå tips!? laugh.gif

• nordgren

Medlem
    4 juni, 2004 vid 19:24

Har svarat i ditt andra inlägg. wink.gif

• gurra1978

Medlem
    4 juni, 2004 vid 19:37

Bli inte allför upphetsad nu MickeMoose, du håller på att ta över Steffos efter att ha stått på en bräda två gånger tongue.gif grin.gif

• kamaaina

Medlem
    4 juni, 2004 vid 19:51

Det är bara att köra på MM, blir du tänd i sommar så lovar jag dig till nästa somar att……..då jävlar.
    Lycka till, skall hålla ögonen öppna efter din dubbelfenade goding.
    /F

• mickemoose

Medlem
    4 juni, 2004 vid 19:52

wink.gif hehe laugh.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing OLIKA BRÄDOR

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.