Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Olika märkens styrkor/svagheter?

• christian12345

Medlem
    25 februari, 2009 vid 21:17
    nic;532334 wrote:
    De kom för sent till festen med clean bom och istället för att stillsamt joina så blev det “over the top”.

nic

Snick snack. Shift från sent 2004 var hur clean som helst och bättre än de flesta av dagens bommar.

• nic

Medlem
    25 februari, 2009 vid 21:46
    christian12345;532475 wrote:
    Snick snack. Shift från sent 2004 var hur clean som helst och bättre än de flesta av dagens bommar.

Håller med, var själv nöjd shiftkund.

• yann

Medlem
    25 februari, 2009 vid 22:05

Pajkastartråd!

Jag tycker det är trevligare här om alla fanboys kan hålla sig till att hissa sina egna leksaker och sluta snacka om sånt de inte har en aning om.

• nic

Medlem
    25 februari, 2009 vid 22:22
    stebe;532414 wrote:
    Ha ha att det skulle ta sådan tid att inse att det bara var onödigt mög med en femte lina på en SLE-kite.

Det som tog tid var kanske att göra en 4-linors sle utan pullies som fortfarande beter sig som en sle. Antar jag… fast jag gillar ju fortfarande 5-linalösningen.

nic

• sourra

Medlem
    25 februari, 2009 vid 23:06

@Yann 532492 wrote:

Pajkastartråd!

Jag tycker det är trevligare här om alla fanboys kan hålla sig till att hissa sina egna leksaker och sluta snacka om sånt de inte har en aning om.

Ord Jann!!!

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Olika märkens styrkor/svagheter?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.