Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Oljan borta i Gislövshammar?

• aerial-arnie

Medlem
    29 juni, 2003 vid 16:12

det undrade jag med, det kanske kan blir 8-13 NO i morgon… eller tisdag morgon tidigt. Det är bara att åka ditt om det blåser och hoppas på det bästa…

aloha
    arnout

• lars_k

Medlem
    29 juni, 2003 vid 16:26

Enl nyheterna ska ju saneringsarbetet vara klart, men det måste ju vara extremt svårt att få bort allt bland stenarna.
    Klart, lite olja kanske man kan leva med om vågorna är feta. Jag tar med diskmedel wink.gif

• skarabe

Medlem
    30 juni, 2003 vid 06:55

Snackade med en av mina polare som vågsurfar. Han sa att det mesta av oljan är borta nu.. De surfar iofs på norrsidan, så jag vet inte hur det är i viken.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Oljan borta i Gislövshammar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.