Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Olofsbo Falkenberg idag runt 14

• Olofsbo Falkenberg idag runt 14

Publicerad av costa på 3 juli, 2014 vid 07:13

Nu rycker det bra i grejjorna någon trevlig prick som vill hålla sällskap? Har mätt 12ms kl 0830!

Det är så jäkla keligt att ha allt de roliga för sig själv…

electric svarade 10 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • electric

Medlem
    3 juli, 2014 vid 10:11

Trevigt att någon skriver från Västkusten, där jag är på tillfälligt besök. Dock har jag närmare till Ringenäs/Vilshärad dit jag tänkt mig idag. Har aldrig surfat (eller ens varit) i Olofsbo men ska testa nån annan gång, så tack för tipset. Men vilken strand kör man på?
    /Lars

• costa

Medlem
    3 juli, 2014 vid 10:59

Apelviken är given. Men på denna riktningen (sv) så kan det bli riktigt bra vågridning i läjet (träslövsläge). Jag har aldrig seglat Ringenäs! Var ligger det?

• electric

Medlem
    3 juli, 2014 vid 22:06

Såklart jag känner till Apelviken och Lejet, men det var ju Olofsbo jag undrade om eftersom du föreslog den.

Nåväl, för mig blev det Vilshärad – som var mycket bra, med SV 12-14 m/s. Ca 40 vindsurfare totalt där någon gång under e.m., med som mest 25 samtidigt på vattnet. Det kördes 4.2-5.0 kvm. Här en kort-kort filmsnutt.

/Lars

• electric

Medlem
    3 juli, 2014 vid 22:11

Såklart jag känner till Apelviken och Lejet, men det var ju Olofsbo jag undrade om eftersom du föreslog den.

Nåväl, för mig blev det Vilshärad – som var mycket bra, med SV 12-14 m/s. Ca 40 vindsurfare totalt där någon gång under e.m., med som mest 25 samtidigt på vattnet. Det kördes 4.2-5.0 kvm. Här en kort-kort filmsnutt.

/Lars

• electric

Medlem
    3 juli, 2014 vid 22:45

Nåväl, för mig blev det Vilshärad – som var mycket bra, med SV 12-14 m/s. Ca 40 vindsurfare totalt där någon gång under e.m., med som mest 25 samtidigt på vattnet. Det kördes 4.2-5.0 kvm. Här en kort-kort filmsnutt:
    http://www.youtube.com/watch?v=e1ImGGgTSyw&feature=youtu.be

/Lars

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Olofsbo Falkenberg idag runt 14

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.