Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Olofsbo idag?
-
Olofsbo idag?
Publicerad av mat på 4 maj, 2006 vid 09:24Olofsbo vid 16
någon mer?rusiak svarade 18 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
-
O,.. den jävla skitvinden bara fortsätter. Tänk om det bara hade blåst lite västligt istället så kunde det blivit en fin bris..
-
Vilken typ av Ostlig vind är ok i Olofsbo, i morron OSO ca 6 m/s ??? Inte så stark vind men man kan ju cruisa lite, kan man köra på den vindriktningen där?
-
Mat du är välkommen till mig när du vill kita. Vind hela dagen och flera timmars film med nya HD kameran.
-
SO funkar perfekt i Olofsbo
och Tack Mårten, vi ska nog åka nångonstans det blåser nu i helgen, kanske Båstad eller södra Skåne…
ny HDV kam… 🙂 🙂 🙂
-
Drar till Olofsbo eller Björkäng idag vid 14.00 om det blåser!
Alex?
/Mat
-
Jag han inte .åkte till g ön o körde kite skate. hoppas på helgen ses hos falle imorn
-
Synd att du han inte! var faktiskt riktigt fint 🙂 bra sjöbris, plat vattnet, sol, nada handskar,huva, skor…. FAN va gött efter två veckor abstinens 🙂
Alex, vi hörs imorgon! kanske Onsala…
-
Mat wrote:Synd att du han inte! var faktiskt riktigt fint 🙂 bra sjöbris, plat vattnet, sol, nada handskar,huva, skor…. FAN va gött efter två veckor abstinens 🙂
Alex, vi hörs imorgon! kanske Onsala…
Sjöbris? blev vinden västlig?
Jag är gärna på om det finns chans till vind, men det ser väl inte så lovande ut.. -
stebe wrote:Sjöbris? blev vinden västlig?
Jag är gärna på om det finns chans till vind, men det ser väl inte så lovande ut..Hepp!
Var nog bris + ganska go grundvind, låg ganska mkt på S, kanske lite SO. Hade bra tryck (dock ganska stor kite oxå..), var redigt nice o solen tog gött 🙂
//alex
-
Arild wrote:Jag han inte .åkte till g ön o körde kite skate. hoppas på helgen ses hos falle imorn
Tror fn att du inte hinner när du kör så jvla sakta! Bara för att mamma var med kanske? 😉
Höres i mon!
Logga in för att svara.