Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Olofsbo Lördag

• falle

Medlem
    16 februari, 2007 vid 14:26

!!!! SURFBUTIK SÄLJES !!!!

Jag vill också surfa!!!!

• yann

Medlem
    16 februari, 2007 vid 14:43

Mat, om du har vägarna förbi och kan ta Nicolas bom (en bred med en svart tejpbit på CL) och en Boxer i lämplig storlek så är du as-schysst! :rolleyes:

• mat

Medlem
    16 februari, 2007 vid 15:39

@Yann 365414 wrote:

Mat, om du har vägarna förbi och kan ta Nicolas bom (en bred med en svart tejpbit på CL) och en Boxer i lämplig storlek så är du as-schysst! :rolleyes:

Fan Yann, har precis varit på andra gången till shoppen idag och hämta en sport 13. Kan tyvärr inte åka igen, du kan hämta det imorgon på shoppen eller be Falle att ta med hemma och hämta direkt hos honom och du ska vara tidigt i Varberg.

Har en pump i alla fall den här gången 😉

See Ya

/Mat

• henkeman70

Medlem
    16 februari, 2007 vid 18:21

Jag har plats i bilen. Någon som ska med från Göteborg? Eller har ngn en extra plats till mig i en bil imorgon? Inget kul att köra själv…

Henke – 0704672144

• mat

Medlem
    16 februari, 2007 vid 18:32

Yann, tar du med mina vantar?

/Mat

• psychonauten

Medlem
    16 februari, 2007 vid 18:36

pöjkar pöjkar, har ni inte vinter på wescoast?

• yann

Medlem
    16 februari, 2007 vid 18:57

Mat, jag har inte träffat Sheriffen men jag tar med mig brorsans likadana vantar som du kan låna så du har något iaf.

• yann

Medlem
    16 februari, 2007 vid 20:40

@psychonauten 365454 wrote:

pöjkar pöjkar, har ni inte vinter på wescoast?

Länge leve växthuseffekten!

• mat

Medlem
    16 februari, 2007 vid 21:01

Mmm… Torkel eller Olofsbo… byingt och plat eller jämn vind och lite vågor… well, ring mig när du har bestämt dig Yann 😉

/Mat

• yann

Medlem
    17 februari, 2007 vid 07:53

Torkel it is!

• snygging

Medlem
    17 februari, 2007 vid 23:22

Ja det var gött med gött idag överriggad på 9:an och ett trevligt varbergs gäng på besök! Platt och stundtals lite byar som ökade upp spänningen lite! Det som glädjer mig mest är nog ändå att daniel fick premiär köra sin nya waroo och fick sig ett rejält saftigt pungplask så att han kved i 5 minuter! 🙂

• mat

Medlem
    18 februari, 2007 vid 07:56

@snygging 365615 wrote:

Ja det var gött med gött idag överriggad på 9:an och ett trevligt varbergs gäng på besök! Platt och stundtals lite byar som ökade upp spänningen lite! Det som glädjer mig mest är nog ändå att daniel fick premiär köra sin nya waroo och fick sig ett rejält saftigt pungplask så att han kved i 5 minuter! 🙂

🙂 ehehe…
    Jo , det var en fin dag!

/Mat

• stebe

Medlem
    18 februari, 2007 vid 08:31

Hur går det med smågrabbarna Daniel?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Olofsbo Lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.