Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Olofsbo/Björkäng i mon (fre)?

• svinet

Member
    20 maj, 2005 at 09:58

hehe Jepp stämmer smile.gif bra vecka med surf.
    Jag skall ev ner till ett bra ställer som heter Ringsegård söder om olofsbo! Där e skitbra! Skall du med?

• svinet

Member
    20 maj, 2005 at 10:01

Jepp 6.5 är lide smått. Den är vild som fan. Man brukar få kämpa en del. Jag skall nog köpa en hög ar 7:a nu får se vad det blir.
    Detta var en flow 6.5

• anonym-anvandare

Member
    20 maj, 2005 at 10:09

låter ju bra, mkt längre ner?? Vilka vindriktningar funkar det i? Verkar som om vinden inte vill vrida upp ngt, ligger på stadiga 150-160gr dvs S-SO.

/alex

• anonym-anvandare

Member
    20 maj, 2005 at 10:16

När sticker du förresten? Slutar inte kneget förrän runt 15-1530. Men sen kör man ju saab…

/alex

• snygging

Member
    20 maj, 2005 at 10:29

måste tyvär underhålla tjejen men sö kan jag nog igen efter ett gbg varv

• svinet

Member
    20 maj, 2005 at 11:07

där bör funka….
    annars är olofsbo i närheten smile.gif
    Pierre vad faaaan du ska juh meeee

Page 2 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Olofsbo/Björkäng i mon (fre)?

You must be logged in to create new discussions.