Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Olofsbooo
-
Olofsbooo
Posted by rusiak on 28 april, 2008 at 19:31Fin eftermiddag i Olofsbo, varmt o gitt o kul o testa lite kites 🙂
Lite bilder, varierat kvalisort, tror fotografen var onykter, dock inget jag har belägg för!
1. Big A back i da game
2. Kites
3. Mr Silversurf svänger till de
4. Moi har gött me tryck
5. Vem är detta?
6. Löx igen
7. O igenHur gick de för andra skift-gänget från Gbg??! Kanske bjuds upp till dans i mon oxå?!
//Alex
sourra replied 16 years, 8 months ago 10 Members · 14 Replies -
14 Replies
-
ÅÅÅÅÅÅÅÅhh, -så gött för er, en annan får ju jobba…..
-men imorrn!! nån som ska ut?
Olofsbo, funkade bra antar jag?
//peter
-
Här kommer lite mer bilder klicka på Olofsbo. Brukar springa ut i vattnet och fota men var inte på humör i dag för det då det blåste fördåligt när man är så fet som jag
-
@rusiak 461629 wrote:
Fin eftermiddag i Olofsbo, varmt o gitt o kul o testa lite kites 🙂
Lite bilder, varierat kvalisort, tror fotografen var onykter, dock inget jag har belägg för!
1. Big A back i da game
2. Kites
3. Mr Silversurf svänger till de
4. Moi har gött me tryck
5. Vem är detta?
6. Löx igen
7. O igenHur gick de för andra skift-gänget från Gbg??! Kanske bjuds upp till dans i mon oxå?!
//Alex
Ja det blev lite mycket svamp i indo i år:wink:
gött att ha kört Sverige premiären!
lite kallt utan skor annars nice väder. -
rusiak;461629 wrote:3. Mr Silversurf svänger till de
Shit med de ap-armarna kanske man borde fortsatt köra Monkeykites och byta nick till Silverback…
Gott att äntligen komma ut! Var betydligt varmare än sist i januari!
Siktar på en repris i morgon samma plats, runt halv fyra. Nån som hänger på? -
Jorå, det gick bra för andra gbg-skiftet! Vinden var lite klen precis när vi kom ut men ökade sen för att ge riktigt bra drag. Vi körde tills solen gick ner helt enkelt… Varmt som en fin sommarkväll var det också… 🙂 Synd att stället ligger halvägs till skåne bara…
-
Som skiftledare måste jag säga att mina gubbar och gummor utförde ett prima arbete. Den Gröne Bastarden hade lite för tight satta straps men trots detta var det en finfin invigning. Kan inte bärga mig tills jag får köra dubbelgubbar med honom.
-
Vad fan? Ser jag i syner eller kör han enhands-raleys ala Langeree? Det är inte bara Arildinho som har bitat till sig, Löx är stark som en hulk han med.
-
Bara för att visa att vi verkligen körde kvällsskiftet kommer här våra dunkla höjdpunkter.
1. Neven hoppar
2. Sourra och Hampan länsar Nevens fickor medan han hoppar
3. Sourras Kook-Clamp funkar lika bra som alltid – klart som fan att han är glad. -
Du Hedlund! Du har aldrig och kommer aldrig vara en “Shift”-leader :).
Cheriffen, f/k/a the Shift leader, som numera sålt sig till att köra meskites
-
1. Det behövs 2 pers och en som tittar på för att pumpa en kite…
2. Sourra får after-surf frisyren… -
@Che_Riff 461717 wrote:
Du Hedlund! Du har aldrig och kommer aldrig vara en “Shift”-leader :).
Cheriffen, f/k/a the Shift leader, som numera sålt sig till att köra meskites
Hehe, anar jag en bomkörningsbitterhet? Jag har faktiskt en Torch på ingång så jag är nog snart en Shift-leader ändå =)
Log in to reply.