Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Olycka i mynningen!
-
Olycka i mynningen!
Publicerad av stekaren på 31 augusti, 2009 vid 09:53Vem var det som skadade sig i mynningen i lödags?
hah svarade 15 år, 2 månader sedan 20 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
SamHansson;571796 wrote:det var din mamma.
HOHOHO aloha
-
SamHansson;571796 wrote:det var din mamma.
Jävla bonde!! Hoppas det gick bra med killen!!
-
Stekaren;571777 wrote:Vem var det som skadade sig i mynningen i lödags?
Var där hela lördagen och det var ingen som skadade sig i Mynningen. Måste ha varit fel info där. Undrar var det var och isåfall hur det är med den skadade. Hoppas personen mår bra.
-
Hörde nått om att en kille fick ett Champagne korks regn över sig och blev träffad i ögat .
Korkarna ska tydligen enligt smhi , ha legat latent i något slags limbo över mynningen sedan första Båstad open . -
Stekaren;571832 wrote:Jävla bonde!! Hoppas det gick bra med killen!!
Så din mamma blev skadad i mynningen av en jävla bonde..?
Fick bonden låna din flaska? -
Var en kille i varberg som fick åka ambulansen för han landat väldigt fel. vet dessvärre int hur de gick…
-
ok vänner, sluta bråka….det var min arm som skadade sig lite i helgen men efter 52h på sjukhuset med en ny underarm innehållande 2x18cm metalskenor, 22st titanskruvar och 56st metalstift är det helt ok.
Jag vill tacka:
– Åsa o johanna på avdelning 81 för utmärkt service under min vistelse.
– Thomas som gjorde en strålande insats o kom med mobil o torra kalsonger 08.07.
– Den okända mannen jag hittade vägen upp från stranden som körde mig till akuten.
– Samt till samtliga underbara människor som har visat sin varma o hjärtliga omtanke,
Löv1 love u all!!! -
Gött att det inte blev värre..rätt bra om nån tappar bort dig..bara att ta fram mettalldetektorn sen..
-
Eklov;571977 wrote:ok vänner, sluta bråka….det var min arm som skadade sig lite i helgen men efter 52h på sjukhuset med en ny underarm innehållande 2x18cm metalskenor, 22st titanskruvar och 56st metalstift är det helt ok.
Jag vill tacka:
– Åsa o johanna på avdelning 81 för utmärkt service under min vistelse.
– Thomas som gjorde en strålande insats o kom med mobil o torra kalsonger 08.07.
– Den okända mannen jag hittade vägen upp från stranden som körde mig till akuten.
– Samt till samtliga underbara människor som har visat sin varma o hjärtliga omtanke,
Löv1 love u all!!!SJUKT FETT! ge mig bilder o x rajs!
-
Fan va alla var tuffa här då >:-(
KRYA PÅ DIG SOM FAAAN!!!!!!!!!
Logga in för att svara.