Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Olycka på näset

• mcdplb

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 21:27
  • beckyjj

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 21:28

nej hon fattar inte skämt:P Men det får jag göra dagligen så jag kan göra det:P:D om jag e snabb nog:P

• angelika

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 21:29

jo men hillarp är ändå dum i huvet som tror att fåglar häckar året runt o tror att vi skulle störa dom på vinter, höst o vår

• beckyjj

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 21:30

du är bäst ..

• angelika

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 21:32

hahahhaa, jag vet att jag är trög o inte fattar skämt, men det är inte heller meningen att man ska luras och ljuga hela tiden. föresten ska du inet säga nått becky som hör som en kratta o tycker att pistage är samma sak som annanassorbet

• egan

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 21:34

Svar till:

men fåglarna har inte häckningsperiod nu, det är bara hillarp som tror att fåglar häckar året runt så han har bestämmt att man inte får kitea o vindsurfa på platser som lagunen/LJGK och skanörs gamla soptipp. båda de två skulle vara perfekta för vattensporter som surfing

[/ QUOTE ]FAN! Varför testa vi aldrig det!?!?!?!?!?!?!

• rocco

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 21:36

hahaha ne varför har ni aldrig kört där?! grin.gif

• angelika

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 21:38

när blev det förbjudet, har det varit så länge lr är det nyligen han har bestämmt det?

• zoolander

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 21:43

Svar till:

Svar till:

men fåglarna har inte häckningsperiod nu, det är bara hillarp som tror att fåglar häckar året runt så han har bestämmt att man inte får kitea o vindsurfa på platser som lagunen/LJGK och skanörs gamla soptipp. båda de två skulle vara perfekta för vattensporter som surfing

[/ QUOTE ]FAN! Varför testa vi aldrig det!?!?!?!?!?!?!

[/ QUOTE ]

FAN vilken mörkning igen.. nu tar ni till brudarnas hjlå.. shiit asså!
    erkänn att det inte finns en vettig kiteare på hela näset nu när oscar e borta!

• egan

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 21:44

Svar till:

när blev det förbjudet, har det varit så länge lr är det nyligen han har bestämmt det?

[/ QUOTE ]igår tydligen..

• beckyjj

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 21:56

jag hör och ser illa…men jag hade iaf smakat skillnad på pistage och annanas för pistage är äckligt laugh.gif surf imon 10.30

• rocco

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 22:04

Citat: ” Mat ska inte avnjutas! mat ska nedkämpas! Titeln ”KUNG I NÄRINGSKEDJAN” tillfaller den som kan äta allt o alla i sin omgivning. ”

• jezaja

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 01:03

lol, tänkte gå tillbaka till denna tråden o kolla vad som verkligen hade hänt men jag hade tydligen satt ribban lite lågt med mitt första svar.
    En vettig post av 25 smile.gif

• rambo_johnson

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 09:40

Kitesurfare kraschlandade på golfbil
    Två sporter möttes i en kraschlandning i Falsterbo på torsdagseftermiddagen.

En kitesurfare som var ute i havsviken vid Flommens golfklubb fick en väldigt skjuts av en vindby och flög in över golfbanan och kraschlandade på en golfbil som det satt två personer i.

”Det måste ha varit en vådlig och oönskad flygtur” sa länsvakthavande befäl Charlie Magne vid Skånepolisen.

Ingen blev allvarligt skadad av kraschlandningen.

• tottovich

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 09:45

måste varit mrmille som varit på besök

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Olycka på näset

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.