Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Om du har en Naish Cult du vill bli av med…
-
Om du har en Naish Cult du vill bli av med…
Publicerad av hattfan på 9 juli, 2008 vid 09:59I mitt slösurfande på Steffo har jag sett att Naish-pojkarna börjar sälja ut sina drakar så om det är någon som vill bli av med sin Cult 9kvm, 08a, så är jag idel öra.
http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/18903/cat/18
Peace out!
patrikol svarade 16 år, 9 månader sedan 14 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
sourra;481309 wrote:Bomtrycket på Helixen är bara jobbigt i 2:1
Av vilken anledning kör man den i 2:1-läge?
nic
-
Bra fråga. Om jag ska gissa så tror jag det är för folk som:
a) är bomtrycksfetischister
b) vill ha onödig mycket depower
c) folk som passar in på både a) och b)I år levererades bommarna satta 1:1 så det var nog aldrig tanken att de skulle köras 2:1.
Säg till om du hittar det definitiva svaret på din fråga =)
-
@sourra 481350 wrote:
Säg till om du hittar det definitiva svaret på din fråga =)
@wroomlars 481348 wrote:
För att det är rock n roll :cool2:
Rock n roll funkar för mig :cool2:
-
finns det nån anledning att det e så många zigma kites till salu på steffo…tycker inte man ser så många på stränderna …
-
majoon;481357 wrote:finns det nån anledning att det e så många zigma kites till salu på steffo…tycker inte man ser så många på stränderna …
Beror väll mkt på vilken strand man är. Finns inte många nere i skåne. skåne har mkt LF men det ser man inte några i Varberg. I varberg fins det gott om Naish drakar i luften när det blåser.
-
@Haze 481303 wrote:
Va? Bomtryck? Inget… Men bra power i hoppen;)
Depower i hoppen? Vill man ha det?
-
Nej men bra power vill man ha 😉
Så många drakar är det väl inte till salu eller? Mina, Jezaja och sourra eller? -
@debkåusf 481374 wrote:
Sigma är ett sätt att komma runt nåt patent tror jag, kanske inte var så lyckat!:grin:
Culten är grym så det är definitivt inget bullshit!
Bara prova själv och njut! 🙂
Logga in för att svara.