Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Om El Yaque.

• Om El Yaque.

Publicerad av jakob_s på 2 mars, 2009 vid 15:10

Tog en sistaminuten och tänkte bara kolla lite med folk som är där eller har varit där nu i år.
    Hur ser det ut med bräduthyrarna ? Är det fullbokat och omöjligt att ens få titta på en bräda om man inte förbokat ?

Finns det Något ställe på Norrsidan som bjuder på fungerande vågsegling?
    åker 5e och stannar till 20e, bor i El Tirano.

Ses på Vattnet !

zehlertz svarade 16 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • zehlertz

Medlem
    5 mars, 2009 vid 01:33

hallå!!

shit du bor ju åt helvete….(fast d kanske du visste?)
    nä bara om d e fett m oväder så går d o segla norrsidan…
    fan vet hur många dagar du kommer orka åka hit för o segla…
    iofs kan ja fixa ett billigt rum här om du vill sova här i elyaque… din taxi fram o tillbaka (som tar totalt över en timme) kommer kosta dig typ 30us
    …ja kan fixa rum för 25 om du vill!?

försök leta upp mattias o johan på planet ner ( du åker från stockholm antar jag?) du lär inte missa dom… dom super som fan =) svinsköna snubbar…o fråga efter mig!
    annars så ; gå in på internetkafét o fråga efter mig (Andreas…säg att ja bor hos kleber, han som äger stället)

hittar du mig så ska ja fixa prylar till dig som du kan hyra!!

syns här nere!!
    //Andreas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA