Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Om gud vill och prognosen håller

• blackadder

Medlem
    15 juli, 2009 vid 08:25

Kan du göra bilden lite mindre? Den täcker hela min bildskärm.

• eliasp

Medlem
    15 juli, 2009 vid 09:55

prognosen är stor 🙂

• litease

Medlem
    15 juli, 2009 vid 10:02

Köp en större skärm

• haze

Medlem
    15 juli, 2009 vid 10:24

Eller sluta ha semester… Själv så inväntar man 120 tokiga danska kitesurfare till denna ön..

• sourra

Medlem
    15 juli, 2009 vid 10:33

Med tanke på att jag är både skadad och bortrest så lär det blåsa pung i närmare tre veckor med start på fredag.

• robrox

Medlem
    15 juli, 2009 vid 11:25

Min semester börjar från och med om 2 timmar så jag e laddad att fota aset. Ska se om jag kan ta en bild du gillar Haze 😉 Ses i vattnet.

• kvabbso

Medlem
    15 juli, 2009 vid 12:55

Haze e svår att få nöjd

• kvabbso

Medlem
    16 juli, 2009 vid 07:42
    Blackadder;559291 wrote:
    Kan du göra bilden lite mindre? Den täcker hela min bildskärm.

Skaffa ett förstoringsglas om du har svårt att se, eller prova att klicka på den lilla bilden (även kallad ikon) så ska du nog bli överaskad.

• blackadder

Medlem
    16 juli, 2009 vid 07:52
    kvabbso;559500 wrote:
    Skaffa ett förstoringsglas om du har svårt att se, eller prova att klicka på den lilla bilden (även kallad ikon) så ska du nog bli överaskad.

Symbolisk aloha på dig (jag kan inte ge dig fler). Gött för dig att ha semester nu! Ska vi köra S-Quad i helgen? Jag hämtar min idag.

• sourra

Medlem
    16 juli, 2009 vid 08:20
    kvabbso;559500 wrote:

Farfar, det heter miniatyr!

• blackadder

Medlem
    16 juli, 2009 vid 10:14
    sourra;559509 wrote:
    Farfar, det heter miniatyr!

Ååååh, jag kan inte ge dig några hallåjas heller…

• kvabbso

Medlem
    16 juli, 2009 vid 12:51

farfar ber om förlåtelse, du är en ikon Sorra lots of love

• sourra

Medlem
    16 juli, 2009 vid 16:10

Korrekt tillämpat. Full pott från Horace. 3 poäng från Sourra (avdrag för felstavning).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Om gud vill och prognosen håller

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.