Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Om gud vill och prognosen håller
-
Om gud vill och prognosen håller
Publicerad av kvabbso på 15 juli, 2009 vid 06:22så ska det inte bli så tråkigt att börja semestern på fredag:grin:
sourra svarade 15 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Kan du göra bilden lite mindre? Den täcker hela min bildskärm.
-
Eller sluta ha semester… Själv så inväntar man 120 tokiga danska kitesurfare till denna ön..
-
Med tanke på att jag är både skadad och bortrest så lär det blåsa pung i närmare tre veckor med start på fredag.
-
Min semester börjar från och med om 2 timmar så jag e laddad att fota aset. Ska se om jag kan ta en bild du gillar Haze 😉 Ses i vattnet.
-
Blackadder;559291 wrote:Kan du göra bilden lite mindre? Den täcker hela min bildskärm.
Skaffa ett förstoringsglas om du har svårt att se, eller prova att klicka på den lilla bilden (även kallad ikon) så ska du nog bli överaskad.
-
kvabbso;559500 wrote:Skaffa ett förstoringsglas om du har svårt att se, eller prova att klicka på den lilla bilden (även kallad ikon) så ska du nog bli överaskad.
Symbolisk aloha på dig (jag kan inte ge dig fler). Gött för dig att ha semester nu! Ska vi köra S-Quad i helgen? Jag hämtar min idag.
-
kvabbso;559500 wrote:Skaffa ett förstoringsglas om du har svårt att se, eller prova att klicka på den lilla bilden (även kallad ikon) så ska du nog bli överaskad.
Farfar, det heter miniatyr!
-
sourra;559509 wrote:Farfar, det heter miniatyr!
Ååååh, jag kan inte ge dig några hallåjas heller…
-
Korrekt tillämpat. Full pott från Horace. 3 poäng från Sourra (avdrag för felstavning).
Logga in för att svara.