Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Omlansering och custom-skvaller

Tagged: 

• dr-masse

Member
    14 maj, 2009 at 21:35

Det skall bli grymt kul att följa det där – svensk custom, känns som om det var ett tag sedan!

Och det finns ett skön arv att förvalta, ah – Guy, Holmberg, Blidberg, Göransson, Uffe “superfinish” Larsson, Forslin, Delfs och den personliga favoriten “Wave Action”!… för att nämna några…

• rosen

Member
    15 maj, 2009 at 01:21

hejja, gillar starkt att ni kör. har lagat två skador hos svenne och han verkar ha stenkoll vilket alla som ngnsin frågat ngt här på forumet märker.

lycka till!

• imported_macts

Member
    15 maj, 2009 at 06:38

Häftigt! Stort lycka till!

• mats_o

Member
    15 maj, 2009 at 08:36

Riktigt riktigt kul!!! Ska bli kul att följa! Jag har några färdiga shaper som väntar på att få fräsas fram.

• claes6

Member
    15 maj, 2009 at 09:09

Kul som f-n!

Lycka Till!

• svenne

Member
    15 maj, 2009 at 12:10

Ja, lyckas Bringdal så ska väl vi?
    Och vill du inte satsa på en custombräda, så kan du i alla fall skaffa en najs tisha.
    Jag lovar att om du beställer en bräda senare så dras tröjan av på priset. 😀
    (Notera att det finns en Jester Special Edition…)

• ola-h

Member
    15 maj, 2009 at 12:49
    Svenne;546944 wrote:

Denna?
    [img]http://image.spreadshirt.net/image-server/image/product/10277240/view/1/type/png/width/190/height/190[/img]

Min måste vara:
    [img]http://image.spreadshirt.net/image-server/image/product/10277239/view/1/type/png/width/190/height/190[/img]

• svenne

Member
    15 maj, 2009 at 13:09

[IMG]http://image.spreadshirt.net/image-server/image/product/10709529/view/1/type/png/width/190/height/190[/IMG]

Finns i butiken. 🙂

• ola-h

Member
    15 maj, 2009 at 13:49

Ja, den fick man ju lägga in en beställning på omgående. Tänkte ha den när jag undervisar mina lärarstudenter.

• larry

Member
    15 maj, 2009 at 14:23

Riktigt kul detta!
    //Lars

• jesper_b

Member
    15 maj, 2009 at 14:29
    Svenne;546944 wrote:
    Ja, lyckas Bringdal så ska väl vi?
    Och vill du inte satsa på en custombräda, så kan du i alla fall skaffa en najs tisha.
    Jag lovar att om du beställer en bräda senare så dras tröjan av på priset. 😀

Vet inte riktigt vad du syfter på när d skriver att Bringdal lyckas – jag hoppas du lyckas mycket bättre!! /JB

• r_k

Member
    15 maj, 2009 at 17:10

Hur mkt räknar ni med att en bräda kommer att kosta?

• svenne

Member
    15 maj, 2009 at 17:48
    R_K;546992 wrote:
    Hur mkt räknar ni med att en bräda kommer att kosta?

Kan inte uttala mig om det än riktigt, men tanken är att det ska vara värt det. Står du i valet att välja en ny dyr prodbräda ska det helt klart vara ett alternativ.

–S

• fastlandsguten

Member
    15 maj, 2009 at 17:56

När kommer det presenteras shaper att välj på om man inte har några egna..?

Jäkligt skoj att ni kör på!

Hälsar, Peter

• planing

Member
    15 maj, 2009 at 18:07

Riktigt kul. Lycka till grabbar!

Page 1 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Omlansering och custom-skvaller

You must be logged in to create new discussions.