Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Omlansering och custom-skvaller

Tagged: 

• mountainfarm

Member
    15 maj, 2009 at 19:13

Faller in i “positiva gänget”… Riktigt neat det här, lovar mycket!

//F

Ps. Redi’t fint med långärmad baseball tischa – got to get!

• ola-h

Member
    15 maj, 2009 at 20:24
    FastlandsGuten;547001 wrote:
    När kommer det presenteras shaper att välj på om man inte har några egna..?

Jäkligt skoj att ni kör på!

Hälsar, Peter

Skriv vad du vill ha (och vad du kör nu och gillar/inte gillar med den brädan) så presenterar vi ett förslag.

• mag

Member
    15 maj, 2009 at 20:36

Jag gillar entreprenörer skarpt!
    Den stora fråga är nu: Hur går det nu med dem som tidigare dissat Ola för teoretisk nörd?!? Kryper de till korset när det visar sig att hans praktiserade teorier faktiskt verkar fungera på vattnet????? Jag vill testa nuuuu! Ska bara köra slut på mina Qcustom sen kommer jag med en förfrågan. Underbart initiativ!!! 🙂

/Magnus

• ola-h

Member
    16 maj, 2009 at 05:44

Fast bara en bräda med Ola-design på vattnet än så länge, eller tre då om man räknar de som Jonas byggt. Så än så länge fortfarande mer teori än praktik. Men min Mauibyggda bräda funkar kanon och jag ser fram emot vidare framtida praktisk design som omväxling mot alla år av 100%-ig teori.

• mag

Member
    16 maj, 2009 at 08:07

Den tröjan “Ola is a…” är ju bara såååå kul! 😀
    /Magnus

• mag

Member
    16 maj, 2009 at 08:09

Kanske läge för en restresa till Lissabon i sommar????

/Magnus

• bicless

Member
    18 maj, 2009 at 22:30

Faan va nice. Kör hårt.

Page 2 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Omlansering och custom-skvaller

You must be logged in to create new discussions.