Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Omröstning kiteförbud apelviken i GP
-
Skickade ut en uppmaning till alla som stod på RV1’s eventlista och det var sisådär en 150 pers. Skicka vidare.
-
Är det någon som kontaktar tidningen och berättar om omröstningen att alla vill ha kvar kitingen i apelviken.
Kan nog behövas lite lobing
-
RESULTAT
Du har redan röstat i denna fråga.
Bör kite-surfing förbjudas i Apelviken?
Ja
15%
Nej
85%
Totalt: 437 rösterBorde vara mer som röstar.
-
Alla SKA dra sitt strå till stacken…..:santa:
En för ALLA, ALLA för en
Dave
-
Jag säger igen, vi behöver juridisk hjälp. Så länge det är upp till ett godtyckligt bedömande ligger kitingen illa till. Finns det inga kitande jurister/advokater?
Yann, kan du inte skriva en liten snutt som automatröstar? Obs kontrollera så den röstar rätt innan du startar den! -
johanneslarsson;500174 wrote:13% men vi är inte nöjda
nej de e vi inte, kan inte jonaish och hbgkitaren visa samma frenesi som i LFkampanjen
-
Har skickat en uppmaning till mina kitepolare i Norge.
Hoppas de kan dra sitt strå till stacken. -
Röstade nej för er skull, mina vattensportande medbröder, trots att jag inte kitar själv. Förbud är inte rätt väg.
-
@byGuy 500155 wrote:
Yann, kan du inte skriva en liten snutt som automatröstar? Obs kontrollera så den röstar rätt innan du startar den!
Haha jo men det får bli en sista utväg. Jag tror vi ska försöka den demokratiska vägen med opinionsbildning först så tar vi terroristmetoderna när inget annat hjälper.
-
Ola H.;500201 wrote:Röstade nej för er skull, mina vattensportande medbröder, trots att jag inte kitar själv. Förbud är inte rätt väg.
Alohas på dig
Logga in för att svara.