Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Omröstning kiteförbud apelviken i GP
-
Ola H.;500201 wrote:Röstade nej för er skull, mina vattensportande medbröder, trots att jag inte kitar själv. Förbud är inte rätt väg.
Respect!
-
För att rösta fler gånger:
Kopiera länken i Yanns första inlägg.
Klistra in den i anteckningar.
Start ny internet explorer.
Rensa bort cookies (verktyg ta bort historik ta bort cookies)
klistra in den nu ur anteckningar kopierade länken i adressfältet, tryck enter.
rösta NEJ
stäng explorern.
Upprepa detta mönster tills fingrarna krampar eller Yann skriver lämplig snutt.
Kanske detta är lite yxigt men det fungerar.
Just röstat 20 ggr. -
Å så kommer tidningen snart att inse att deras omröstning är hijackad och kiter-boys har än en gång fått se sig själva överkörda med dåligt rykte och gnäll.
-
Dom brukar logga IP nummer på omröstningar på SR och SVT vet jag, nog ska det gå att att hitta tillräckligt många som är villiga att rösta mot ett förbud??
Självklart röstade jag mot ett förbud redan i morse.
-
Svenne;500267 wrote:Å så kommer tidningen snart att inse att deras omröstning är hijackad och kiter-boys har än en gång fått se sig själva överkörda med dåligt rykte och gnäll.
rackarns positiv du var…
-
@Svenne 500267 wrote:
Å så kommer tidningen snart att inse att deras omröstning är hijackad och kiter-boys har än en gång fått se sig själva överkörda med dåligt rykte och gnäll.
Jag håller med. Skärpning nu. Ändåmålen helgar inte medlen. Vi vinner den här opinionsundersökningen ändå. Så länge vi har majoritet kvittar det om det är med 80% eller 90%. En liten skara kommer alltid tycka tvärt om. Vi har inget att komma med om vi inte respekterar de demokratiska grundpelarna. Vi lever i en värld som inte styrs efter hur många inlägg man gjort på steffo. Rösta rättvist annars gör vi oss själva en björntjänst.
-
@Svenne 500267 wrote:
@johnk 500311 wrote:
Jag håller med. Skärpning nu. Ändåmålen helgar inte medlen. Vi vinner den här opinionsundersökningen ändå. Så länge vi har majoritet kvittar det om det är med 80% eller 90%. En liten skara kommer alltid tycka tvärt om. Vi har inget att komma med om vi inte respekterar de demokratiska grundpelarna. Vi lever i en värld som inte styrs efter hur många inlägg man gjort på steffo. Rösta rättvist annars gör vi oss själva en björntjänst.
Vi håller visst på att riva några demokratiska grundpelare. Kan nu alla som röstat mer än en gång rösta lika många gånger -1 på “ja” så det blir någon rättvisa i världen? 😀
Hur vet ni att inte Jana sitter på ett badforum med en näve webbläsare och gör samma sak? Jag skulle till och med säga att det är ganska troligt.
-
@johnk 500311 wrote:
Nere på 9 % nu och det måste väl räcka, ha ha! Annars lär dom ju förklara röstningen ogilltig. Den är ju hur som helst knappast statisktiskt säkerställd med signifikans och 95-procentigt konfidensintervall o s v….. Så varför lägga mer tid på den där skiten?!
Logga in för att svara.