Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ONO Gbg Sönda. Öckerö, Torkelstorp eller Gottskär?
-
ONO Gbg Sönda. Öckerö, Torkelstorp eller Gottskär?
Publicerad av mattap på 16 april, 2005 vid 08:00Nu vettefaen om det inte blir premiär på söndag.
Ser hyggligt ut. 7-11m/s och högsommar värme enl GP! Nån som ska ut? Vart? funderar på Öckerö, Torkelstorp eller Gottskär?Vad tror expertpanelen passar bäst??
Måste ner till SP idag å klämma på lite prylar!
pulver svarade 20 år sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Lilleby/Sillvik funkar bra på NO. Dock ej ren ostlig vind (?)
-
Sillvik imorrn e det som gäller!!
Hankloose å Pålpott kommer va där!!!Det ryktas även att
kurt berlingo kan dyka upp med sin luftskruv….. -
Pålpott alias Guppy är upptagen från kl 13. Så det får bli vid 10 isåfall.
Grymt sugen på att komma ut! Tar du med skumpa då, Hankloose?
-
ser ju inte ljust ut just nu, verkar blåsa ca 5m/s.
Nån som har mer info eller nån som tänkt försöka??
-
Vilken tur att man plockade med grejjerna till Sillvik!
ja, jag vet att jag är sen men fy f-n vad gött det var med premiär för året! -
Helt fantastiskt!
iof så sa jag innan att om jag fick plana några sekunder så skulle jag vara nöjd!
Körde 120L freeride med 8.0 segel och det funkade bra mestadels av tiden, vinden kom och gick lite grann och ibland så guppade man runt medans minuten senare hade man fullt tryck, men det var inte byigt!
Ca 20 grader varmt, körde utan huva å med öppna handskar å jag frös inte ett dugg! Jag är lyrisk!
När jag drog hem vid 5 tiden (tvättid
) så verkade det som det började blåsa ännu mer.
-
Det var riktigt bra faktiskt! Lite av och på i början men sedan blev det jämt och fint tryck. Hyper och 8.5 kändes lite stort ibland men oftast perfekt. Körde från 14.00 och fram, till 18.00. Helt slut idag. Kusinen körde Cross 110 och 7.0 och han planade mest hela tiden. Dessutom underbar vårdag. Härligt!
Logga in för att svara.