Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ONO Gbg Sönda. Öckerö, Torkelstorp eller Gottskär?

• ONO Gbg Sönda. Öckerö, Torkelstorp eller Gottskär?

Publicerad av mattap på 16 april, 2005 vid 08:00

Nu vettefaen om det inte blir premiär på söndag. laugh.gif Ser hyggligt ut. 7-11m/s och högsommar värme enl GP! Nån som ska ut? Vart? funderar på Öckerö, Torkelstorp eller Gottskär?Vad tror expertpanelen passar bäst??

Måste ner till SP idag å klämma på lite prylar! tongue.gif

pulver svarade 20 år sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • andreas-f

Medlem
    16 april, 2005 vid 10:00

Lilleby/Sillvik funkar bra på NO. Dock ej ren ostlig vind (?)

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2005 vid 10:03

Sillvik imorrn e det som gäller!!

Hankloose å Pålpott kommer va där!!!Det ryktas även att
    kurt berlingo kan dyka upp med sin luftskruv…..

• guppy

Medlem
    16 april, 2005 vid 11:21

Pålpott alias Guppy är upptagen från kl 13. Så det får bli vid 10 isåfall.

Grymt sugen på att komma ut! Tar du med skumpa då, Hankloose?

• mattap

Medlem
    17 april, 2005 vid 08:44

ser ju inte ljust ut just nu, verkar blåsa ca 5m/s. confused.gif Nån som har mer info eller nån som tänkt försöka??

• mattap

Medlem
    17 april, 2005 vid 16:40

Vilken tur att man plockade med grejjerna till Sillvik!
    ja, jag vet att jag är sen men fy f-n vad gött det var med premiär för året! laugh.gif

• basse

Medlem
    18 april, 2005 vid 06:07

Hur var det??

• mattap

Medlem
    18 april, 2005 vid 08:29

Helt fantastiskt! laugh.gif iof så sa jag innan att om jag fick plana några sekunder så skulle jag vara nöjd! tongue.gif Körde 120L freeride med 8.0 segel och det funkade bra mestadels av tiden, vinden kom och gick lite grann och ibland så guppade man runt medans minuten senare hade man fullt tryck, men det var inte byigt!

Ca 20 grader varmt, körde utan huva å med öppna handskar å jag frös inte ett dugg! Jag är lyrisk!

När jag drog hem vid 5 tiden (tvättid mad.gif) så verkade det som det började blåsa ännu mer.

• pulver

Medlem
    18 april, 2005 vid 10:22

Det var riktigt bra faktiskt! Lite av och på i början men sedan blev det jämt och fint tryck. Hyper och 8.5 kändes lite stort ibland men oftast perfekt. Körde från 14.00 och fram, till 18.00. Helt slut idag. Kusinen körde Cross 110 och 7.0 och han planade mest hela tiden. Dessutom underbar vårdag. Härligt!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ONO Gbg Sönda. Öckerö, Torkelstorp eller Gottskär?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.