Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Onsala idag – vilka var där ? Filmen e klar !

• nn4an_mike

Medlem
    22 juli, 2004 vid 12:34

Hmmmm , filmen vart uppladdad till incomingmappen kl 02.00 inatt, men den försvann därifrån i samma sekund som den var överförd. Nu hittar jag den inte nånstans på steffos ftp. Om någon vet något annat sätt att dela ut den så tar jag gärna emot tips.

Mvh Micke

• tuben

Medlem
    22 juli, 2004 vid 13:25

Brukar ta ett tag innan de kommer upp. ca en vecka.

Kolla in min film medans du väntar cool.gif. Kan inte själv länka den pga att jag inte kommer in där nu. Men den heter ”trädkiting” ligger i ”nya” senaste mappen. Se den som en instuktionsvideo för amatörer av amatörer.
    /T

• nn4an_mike

Medlem
    22 juli, 2004 vid 13:32

HA HA ! JAg såg din film igår – den var as ball, hoppas att jag aldrig behöver klättra för att få tag på min kite!

Om någon av åkarna vill se filmen snabbare än om en vecka så skriv ner er messengeradress i ett privat meddelande till mig så så addar jag er och skickar den via messen .

Mvh Micke

• tuben

Medlem
    22 juli, 2004 vid 21:49

Man gör vad man måste.

I fall i fall det skulle hända dig, Ta inte med två hjärndöda polare(vindsurfare) som kör dryga kommentarer från marken.

• nic

Medlem
    22 juli, 2004 vid 22:18

Jag var där på kvällen till klockan 8. Perfekt vind, bästa surf för mig i år, visserligen regnade det (man har sänkt sina minimikrav) och jag var rätt själv oxå men vinden varierade bara mellan bra och fan-fucking-tastic. Tar tillbaka allt jag sagt om ostvindar…

nic

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Onsala idag – vilka var där ? Filmen e klar !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.