Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Onskar kopa en snowkite!

• Onskar kopa en snowkite!

Publicerad av bosco på 8 december, 2005 vid 20:05

Har nagon en closed cell kite (helst), eller nagon annan vinterkite, ca 8-10 m2, fran 2004-2005 som de vill salja? Ar sjukt sugen pa att kora lite pa sno! Pris 1500-3000 kr max, ska vara bra skick!
    king_bosco@spray.se, Jonas

gethighsports svarade 19 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • pewe

Medlem
    8 december, 2005 vid 20:17

Japp har en North Huskey, 9kvm -05.

/Peter
    http://www.surfskolan.se

• bosco

Medlem
    8 december, 2005 vid 20:34

Husky 05:an? Ar det den pa 9.3 kvm (om jag inte missminner mig)? Skick och pris?

• pewe

Medlem
    9 december, 2005 vid 10:18

Japp det stämmer, skick som ny pris ? Måste kolla lite ang pris. Vi kör en prova på dag på gärdet i Sthlm i helgen, vet inte vart du bor men är du i närheten kan du få känna/klämma/prova på en huskey.

/Pewe

• bosco

Medlem
    9 december, 2005 vid 11:29

Bor i Karlstad, o har ingen mojlighet i helgen att komma till Sthlm, da jag just nu ar i Leeds. Kolla pris och aterkom!

/J

• cortex

Medlem
    9 december, 2005 vid 13:35

Eftersom du bor i Karlstad har du ju nära till Get High Sports. Kontakta dem så kan du få testa lite olika Flysurfer-modeller. Exemplevis är nya FS Cool jäkligt skön och dessutom väldigt billig!

/Kaj(Tech)

• gethighsports

Medlem
    9 december, 2005 vid 17:54

Japp
    Får vi bara lite vinter så har jag prylar för test, både kítes och selar. Kan tom låna skidor eller snowboard.

• chrillecarlsjo

Medlem
    9 december, 2005 vid 19:33

haha blir ingen vinter här tyvärr frown.gif

• gethighsports

Medlem
    11 december, 2005 vid 13:21

Börjar tro att du har rätt men vi får köra på vattnet året runt istället, Mystic Dry Suit, do your stuff!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Onskar kopa en snowkite!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.