Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Onskar kopa en snowkite!
-
Onskar kopa en snowkite!
Publicerad av bosco på 8 december, 2005 vid 20:05Har nagon en closed cell kite (helst), eller nagon annan vinterkite, ca 8-10 m2, fran 2004-2005 som de vill salja? Ar sjukt sugen pa att kora lite pa sno! Pris 1500-3000 kr max, ska vara bra skick!
king_bosco@spray.se, Jonasgethighsports svarade 19 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Husky 05:an? Ar det den pa 9.3 kvm (om jag inte missminner mig)? Skick och pris?
-
Japp det stämmer, skick som ny pris ? Måste kolla lite ang pris. Vi kör en prova på dag på gärdet i Sthlm i helgen, vet inte vart du bor men är du i närheten kan du få känna/klämma/prova på en huskey.
/Pewe
-
Bor i Karlstad, o har ingen mojlighet i helgen att komma till Sthlm, da jag just nu ar i Leeds. Kolla pris och aterkom!
/J
-
Eftersom du bor i Karlstad har du ju nära till Get High Sports. Kontakta dem så kan du få testa lite olika Flysurfer-modeller. Exemplevis är nya FS Cool jäkligt skön och dessutom väldigt billig!
/Kaj(Tech)
-
Japp
Får vi bara lite vinter så har jag prylar för test, både kítes och selar. Kan tom låna skidor eller snowboard. -
Börjar tro att du har rätt men vi får köra på vattnet året runt istället, Mystic Dry Suit, do your stuff!
Logga in för att svara.