Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ——-Önskelista 2006——

• ——-Önskelista 2006——

Publicerad av preppie på 8 december, 2005 vid 12:14

Vad ska man önska sig för Kitestuff av fabror Tomten till Julen i år? Vad kommer bli hett nästa år?

Märket EH kommer väl vara begravt och glömt iallafall och PL Venom kommer äga…

luuddee svarade 19 år, 4 månader sedan 19 Medlemmar · 52 Svar
  • 52 Svar
  • swedp

Medlem
    8 december, 2005 vid 12:19

Pl kommer fortsätta att producera bra grejer, själv ska ja önska mig cabrinhas bowkite12!!

• brickan

Medlem
    8 december, 2005 vid 13:54

Svar till:

Vad ska man önska sig för Kitestuff av fabror Tomten till Julen i år? Vad kommer bli hett nästa år?

Märket EH kommer väl vara begravt och glömt iallafall och PL Venom kommer äga…

[/ QUOTE ]

Hahaha ni foilnissar toro på tomten JA men blr ju inte förvånad grin.gif
    Ska jag säga en hemlis? Tomten finns inte och LEI äger!
    Tråkigt att du ska behöva höra sanning på ett forum på internet men världen är hård och folie kits är mjuka!

• jonaish

Medlem
    8 december, 2005 vid 14:20

Det säger du bara för att tomten vet att DU inte har varit snäll i år, så det så… hihiiiii… grin.gif

För jag snacka med han i lördags när jag va i malmö å då sa han att den där Brickan
    inte hade varit snäll i år och att han skulle fan inte ge något till den där pöjken i år..;)…

• flip

Medlem
    8 december, 2005 vid 15:08

vattentät mp3 spelare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kolla liquid force.

• dedde

Medlem
    8 december, 2005 vid 17:43

Svar till:

Pl kommer fortsätta att producera bra grejer

[/ QUOTE ]

HAHAHAHAHAHA!

• boardtalk

Medlem
    8 december, 2005 vid 19:52

Vem säljer liquid force i sverige ? Den ser ju helt ok ut, och billigare än den här typen när man inte har en ipod. http://www.h2oaudio.com/products/ipodsv_3G.php

• curry

Medlem
    8 december, 2005 vid 19:54

http://www.meg.se är importören

maila dom och kolla,
    de brukar iofs vara rätt sega…men du kan ju alltid försöka.

• luuddee

Medlem
    8 december, 2005 vid 20:49

lf spelaren kostar ungefär cirkus 2500 cash.. lite i högsta laget för en spelare trots att den är vattentät.. nä kolla isället http://www.surfermp3.com eller köp en ipod och köp fodral till den blir fan billigare asså.. hmm jens of sweden har kommit med nått skit också vet dock itne hur mycket den klarar inte vattentåliga lurar iaf..

• eddie

Medlem
    8 december, 2005 vid 21:06

Har du provat den där?
    Schysst pris om även lite lite MB

• pjoter

Medlem
    8 december, 2005 vid 22:33

de va ett helt ok pris. annars e dom så jevla dyra.

256 räcker gott å väl eddie.. klarar mig oftast helt ok med min 128a på vattnet, å jag brukar ändå köra längre än de flesta. mp3 spelare har man ju ändå bara till sport, ingen ide å bära med sig en sån annars då man ändå har mp3 i mobilen.

• eddie

Medlem
    9 december, 2005 vid 13:53

problemet är bara med SonyEricssontelefoner att deras minnen är lika dyra som en hel MP3spelare av ett annat märke.

• jbi

Medlem
    9 december, 2005 vid 14:17

Musik vid kiting !!!! Det är väl det som e grejen med farten,vinden, ljudet från havet o vågorna .Dessutom vilken spelare o lurar klarar några riktigt rejäla skrotningar…
    E ju bara vad jag har för åsikt.

• luuddee

Medlem
    9 december, 2005 vid 14:27

dom e la gjorde för o klara det mästa men du ska ju inte ha den i handen får väl ha den i fickan elelr nått. . fast man lär ju tappa lurarna.. men faen va gött det e.. har alltid music när ja åker snöplanka.. hmmm.. ja funderar på fodralet till ipodminin helt klart.. ,

• pjoter

Medlem
    9 december, 2005 vid 15:12

Precis. fifan å ha musik när man kitar alltså! själv har jag ingen musik när jag cyklar/går eller åker bil heller. e ju så underbara ljud från vind, skrikande ungar å dubbar som slår i asfalten. vad är väl en bra låt mot vindens enformiga sus?

och den lär nog hålla. har ne vanlig mp3 spelare och hörlurar som ligger i vanliga enkla ballonger. å det har då iaf hållt för mig.

eddie, jo dom är lite dyra. men de e jäkligt gott å slippa ha med sig mer saker än nödvändigt. med musik i mobilen så har man ju högtalare också så man iaf har nåt å lyssna på när man grejer med annat. så osocialt å ha på sig hörlurar när man sitter på skolan med grupparbete.

• eddie

Medlem
    10 december, 2005 vid 10:20

Svar till:

Musik vid kiting !!!! Det är väl det som e grejen med farten,vinden, ljudet från havet o vågorna .Dessutom vilken spelare o lurar klarar några riktigt rejäla skrotningar…
    E ju bara vad jag har för åsikt.

[/ QUOTE ]

Du har säkert jäkligt taskig musiksmak
    Jag skulle fan få st*nd av att ha lite schysst Timbaland när jag kitear!

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ——-Önskelista 2006——

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.