Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › ——-Önskelista 2006——
-
Svar till:
Svar till:
Musik vid kiting !!!! Det är väl det som e grejen med farten,vinden, ljudet från havet o vågorna .Dessutom vilken spelare o lurar klarar några riktigt rejäla skrotningar…
E ju bara vad jag har för åsikt.[/ QUOTE ]
Du har säkert jäkligt taskig musiksmak
Jag skulle fan få st*nd av att ha lite schysst Timbaland när jag kitear![/ QUOTE ]
vidrigt… själv skulle jag vilja ha lite country i lurarna när jag kitear, så jag får den rätta feelingen
-
Svar till:
Svar till:
Musik vid kiting !!!! Det är väl det som e grejen med farten,vinden, ljudet från havet o vågorna .Dessutom vilken spelare o lurar klarar några riktigt rejäla skrotningar…
E ju bara vad jag har för åsikt.[/ QUOTE ]
Du har säkert jäkligt taskig musiksmak
Jag skulle fan få st*nd av att ha lite schysst Timbaland när jag kitear![/ QUOTE ]
timbaland.. HAHAHAHAHAHA
eddie e gay! HAHAHAHOHOHOHOHO hoppas att du inte e allvarlig.. eller så tänker vi inte på samma snubbe.. men hur många heter ngt sådant så fulthahahaha bra lördagsgarv!
-
Jag skulle vilja ha lite mer av detta hemma i sverige när man drar här ifrån….
-
”banzai pipeline” sista lekplatsen i triple crown… för lite fetare bilder… http://www.triplecrownofsurfing.com/photos_120905_water.php
-
Tsss… han är tyngsta HipHop producenten i stan. Period!
Nämn en bättre?
Ta er smurfpunk och stoppa upp den…Amatorer…
-
Svar till:
Trodde inte heller att du kunde det
[/ QUOTE ]
HAHAHAHA HOHOHOHOHO
fan lika roligt idag!
gay-eddie! -
Vad är det för märken som ni tror kommer vara i topp nästa år, Vilka kommer toppåkarna att ha som förstahandsval?
E det nån med insikt i utvecklingen, om det är bowkites som kommer att dominera marknaden el nåt annat som kommer?
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
HAHAHAHA HOHOHOHOHO
fan lika roligt idag!
gay-eddie![/ QUOTE ]
Jobbigt att Jonasih har satt nivån på inläggen.
Gay eller inte…
Nu får ni hålla käften! Diskuterar inte musik med folk som inte kan hålla takten. -
Svar till:
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
HAHAHAHA HOHOHOHOHO
fan lika roligt idag!
gay-eddie![/ QUOTE ]
Jobbigt att Jonasih har satt nivån på inläggen.
Gay eller inte…
Nu får ni hålla käften! Diskuterar inte musik med folk som inte kan hålla takten.[/ QUOTE ]
HEHEHE!!! roligt roligt!
Logga in för att svara.