Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Önskelista!

• virena

Medlem
    21 december, 2006 vid 21:46

@Sanna 355535 wrote:

Virena! Vad bestämde du dig för, vart bär det av? Du skulle hängt med mig, fan. Brasilien är bra.

Ja du Sanna, jag är nog jordens mest förvirrade tror jag. Nä, så illa är det inte, men Maui låter ju helt klart intressant. Det är ju så många ställen man vill hinna med. Fast jag lovar att jag hade dragit till Brazil om det fortfarande hade varit vind där i feb. Fasen du måste va grym nú som varit borta så länge:smile:. Jag får kolla upp Maui lite till annars blir det Venezuela. Är du hemma nu eller när var det du skulle komma hem?

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Önskelista!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.