Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › önskelista
-
Badjanne;591131 wrote:Nu startar vi julrimstafetten
Nu när Lars har fått sin soppa
Går det inte att honom stoppa
När han speedtabellen försöker toppa
Som en vindsurfingens “Foppa”Vem blir nästa att tackla den ??????
När Hänkö utan godkänd klubb stod,
Måste ny klubb finna han förstod,
I södern han mottogs med öppen famn,
Surfclub Klagshamn är dess namn.
Medlemmarna där kör med värsta fräs..
men Hänkö har svårt för allt j-vla sjögräs..
Men varför så lycklig i Klagshamn jag undrar banne…
Svaret jag alltid kommer fram till är allas vår Badjanne..Ho ho ho ho….GOD SPEED JUL !!
-
Badjanne;591131 wrote:Nu startar vi julrimstafetten
Nu när Lars har fått sin soppa
Går det inte att honom stoppa
När han speedtabellen försöker toppa
Som en vindsurfingens “Foppa”Vem blir nästa att tackla den ??????
När Hänkö utan godkänd klubb stod,
Måste ny klubb finna han förstod,
I södern han mottogs med öppen famn,
Surfclub Klagshamn är dess namn.
Medlemmarna där kör med värsta fräs..
men Hänkö har svårt för allt j-vla sjögräs..
Men varför så lycklig i Klagshamn jag undrar banne…
Svaret jag alltid kommer fram till är allas vår BADJANNE!!!HO HO HO….GOD SPEED JUL !!
-
MacTS;590562 wrote:Brädor
Kör vidare på Naish SP 135 och 110. Ska kompletteras med en stor speedplanka (kanske CA 53 som alla kör på…), sen kaaaanske det blir ett formula kitt också…jag seglar ju mest i Gävle..Segel
Behåller Naish Redline 8,8, Stealth 7,8, 7,0, 6,4, 5,8…ska komplettera med 10,0…och ev ett formulasegelFenor
Tja, det blir väl dom jag har…kanske kompletterar med nån merAndra prylar
Det visar sig….inget jag kommer på just nuSurfresor
Holland i maj, sen får vi seTävlingar
Slalom cupen sam nån speedtävlingVind
Ja tackSurfdagar
Måste bli fler nästa år!Övrigt
Tja, fler dar på vattnet vore inte så dumt….Tja, igår kom besked att Ericsson stänger ner hela sin verksamhet i Gävle…och där jobbar jag…
Så nu ser förutsättningar för nästa år annorlunda ut!
Fördel: Kan ju bli väldigt många seglingsdagar
Nackdel: Kan bli svårt att få råd med nya prylarMen jag väljer att se det positivt: 2010 ska jag surfa som aldrig förr!
-
Inte bra, kan du inte flytta hit och jobba i Borås då, dom borde väl behöva lite Gävle kompetens? Bo i Kungsbacka, hänga med gänget i TT och segla året om…
-
andersbq;591628 wrote:Inte bra, kan du inte flytta hit och jobba i Borås då, dom borde väl behöva lite Gävle kompetens? Bo i Kungsbacka, hänga med gänget i TT och segla året om…
Ja, det skulle kunna vara ett alternativ faktiskt….dessvärre så ska ju dom säga upp en del folk där också….men man vet ju aldrig!
-
ja det var ju också ett j-vla sätt att ge sina anställda en fröjdefull jul. Skäms Ericsson!!
Lycka till ändå MacTS !!
-
MacTS;591629 wrote:Ja, det skulle kunna vara ett alternativ faktiskt….dessvärre så ska ju dom säga upp en del folk där också….men man vet ju aldrig!
Hoppas det löser sig snart, man får se det från den ljusa sidan.. Nu får du möjlighet att satsa på något nytt, kanske starta eget vet ja.. Är själv fattig som en kyrkråtta när jag studerar men tror ändå att jag är mycket lyckligare än när jag jobbade några år innan högskolan och tjänade pengar som man sedan lade på massa onödigt skit.. Hellre fri och lycklig än rik med massa måsten..:cool2:
Logga in för att svara.