Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Önskemål om underavdelningar i KÖP / SÄLJ

• Önskemål om underavdelningar i KÖP / SÄLJ

Publicerad av s på 15 september, 2004 vid 08:33

Tjaba

Då Konfmaster håller på och ändrar lite så lägger jag in ett önskemål, kanske kan det fås med i förändringarna?

Under Köp- och Säljkonfen är det oordning och alldeles för många inlägg. Har man lagt in en annons om försäljning av ett segel så försvinner det ner till sida tre-fyra på någon dag eftesom det finns så otroligt många säljesannonser. Kan man inte dela upp köp-/säljavdelningarna lite? För det är väl fler än jag som har detta problem? Jag hinner inte ligga och “putta upp” mitt inlägg hela tiden så mina säljannonser försvinner snabbt bort.

Förslag på uppdelning:
    Säljes – brädor
    Säljes – segel, riggar
    Säljes – övrigt

Och likadant under köpavdelningen.

Det skulle göra att en köpare lättare skulle kunna hitta det denne söker, och säljarna kan lättare hitta en intresserad köpare.

/Staffan

adde svarade 20 år, 2 månader sedan 10 Medlemmar · 20 Svar
  • 20 Svar
  • ola_p

Medlem
    15 september, 2004 vid 08:35

Psst… Kolla köp& sälj länken däruppe… wink.gif
    http://www.surfzone.se/ppc/

• dr-masse

Medlem
    15 september, 2004 vid 08:36

Är inte det redan gjort?!?

Sälj På!

• s

Medlem
    15 september, 2004 vid 08:36

Svar till:

Psst… Kolla köp& sälj länken däruppe… wink.gif
    http://www.surfzone.se/ppc/

[/ QUOTE ]

Hahaha!!! Det var inget. Jag tar tillbaka allt! wink.gif

TACK KONFMASTER FÖR ATT DU ÄR SÅ SNABB! laugh.gif

/Staffan

• Johan!!

Gäst
    15 september, 2004 vid 09:57

Skulle inte också en avdelning “paket” vara bra.
    Dvs de som endast säljer allt eller inget.

• brutus

Medlem
    15 september, 2004 vid 12:46

men vänta nu… jag ser inga trådar i säljesannonserna, bara annonsen liksom…
    har jag missat något?
    Det är ju bra att kunna läsa kommentarerna om vad andra tycker o tänker o frågor som redan svarats på tusen gånger o så där… Hur många ggr vill en säljare svara på storleken, skicket, färger, m.m. egentligen?
    nä, jag vill se trådar på säljes / köpes!! /Martin

• anonym-anvandare

Medlem
    15 september, 2004 vid 14:26

HAr en fundering angående sorteringen under köp och sälj. Den ställs till sortera på mest lästa som default, vore det inte bättre att ha senast inlagda som default? Kan tyckas enkelt för användaren själv att ändra detta men mindre frekventa besökare kanske inte tänker på detta och missar därigenom nyinlagda brädor som hamnar sist i listan.

Mvh
    Joce.

• slim_jim

Medlem
    15 september, 2004 vid 14:46

Håller med om att man gärna ser hela tråden samt att den “by default” sorterar på “most recent”.

Det tar emot att säga det, men var det inte bättre förr confused.gif

• Knatte

Gäst
    15 september, 2004 vid 19:36

Rätta mig ifall jag har fel.. smirk.gif
    Men är inte funktionen “kommentar” en typ av tråd?? Jag testade och kunde lägga till en kommentar till min egna annons.
    Men däremot saknar jag den blå färgen på sälj/köpes avdelningen. Har svart och blå text på vit bakgrund. Är det bara jag som har samma problem. Jag har blå bakgrund i övriga forum smirk.gif

• steffo

Medlem
    16 september, 2004 vid 06:37

Så ska det inte vara.

Prova att resna dina cookies under kontrollpanelen. Logga sedan in igen. Det borde gör susen.

/Steffo

• steffo

Medlem
    16 september, 2004 vid 06:51

Jag ska ta en titt på det.
    På första sidan längst ner så kan du se de senaste annonserna.

/Steffo

• Knatte

Gäst
    16 september, 2004 vid 14:16

Har rensat kakorna flera gånger, utan att det blev någon förbättring.. crazy.gif
    Finns det några mer tips att testa??

• cambo

Medlem
    16 september, 2004 vid 14:48

Fungerade inatt för mej, men idag har jag samma problem som Knatte

• adde

Medlem
    16 september, 2004 vid 15:57

Det verkar som om de gamla skin-inställningarna ligger kvar på köp&sälj delen. Jag har nämligen olivgrönt på den, men blått i övrigt.

/adde

• steffo

Medlem
    17 september, 2004 vid 06:31

Om du rensar cachen på din webläsare, blir det bättre då?

/Steffo

• Knatte

Gäst
    17 september, 2004 vid 07:08

Jag har rensat kakorna på webbläsaren och här på Steffo laugh.gif
    Men nu vet jag lite mer.. När jag har kryssat i alternativet, “kom ihåg mig” vid inloggningen, så funkar inte surfzone 100%

Loggar jag in utan att kryssa i detta alternativet, så funkar alla avdelningar perfekt. Så det är något skumt med “kom ihåg funktionen” på de två datorna som jag använder. (Jobbet/hemma)

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Önskemål om underavdelningar i KÖP / SÄLJ

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.