Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Önskemål om underavdelningar i KÖP / SÄLJ

• adde

Medlem
    17 september, 2004 vid 07:12

När jag inte kryssar i “kom ihåg mig” rutan så är jag inte inloggad när jag går till Köp&Sälj delen…

När man inte är inloggad så blir ju färgerna korrekta.

/adde

• Knatte

Gäst
    17 september, 2004 vid 07:19

Adde, du har analyserat problemet så rätt!!
    Nästa fråga, jag har är: Jag saknar instant graemlins och iläggsikonerna för rubriken, när jag skriver ett inlägg
    Så mystiken tätnar lite.

• henkeboy

Medlem
    17 september, 2004 vid 07:56

hur får man koll på andras komentarer i köp/sälj??? det här ju omöjligt jobbigt just nu… tongue.gif

• steffo

Medlem
    17 september, 2004 vid 08:16

Nu har jag hittat ett fel som borde fixa mycket av strulet. Prova och återkom gärna.

/Steffo

• adde

Medlem
    17 september, 2004 vid 08:24

Jodå, nu fungerar det bra.

Samma färger (de blåa) på både forum- och köp&sälj-delen.

Ingen utloggning när man går in på köp&sälj, även om man inte kryssat i “kom ihåg mig” rutan.

Gött mos
    /adde

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Önskemål om underavdelningar i KÖP / SÄLJ

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.