• aka_kalle

Medlem
    11 september, 2008 vid 11:14

testa http://www.kiteboarder.se annars, de har mystic också

• skanepaul

Medlem
    11 september, 2008 vid 11:53

@AKA_KALLE 498842 wrote:

testa http://www.kiteboarder.se annars, de har mystic också

Tack!

Men nu är det så att jag vill ha tag på just Kent…

• tobbekite

Medlem
    11 september, 2008 vid 12:03

han lever, var där o köpte prylar igår kväll.
    men han sa att han hade fullt upp resten av denna veckan, var tydligen massor o göra med beställningar av produkter. så har du lite tålamod så svarar han säkert när hans arbetsbörda minskat 🙂

• skanepaul

Medlem
    11 september, 2008 vid 12:27

Haha ja där ser man!

Eller så är det inte lika kul att ta i reklamationer…:) Men det vägrar jag tro om honom!

• gh0st

Medlem
    11 september, 2008 vid 12:31

nä, han är bra på reklamationer. Jag var hos honom i ett annat ärende och bara nämnde att det var en sak som strulade med min sele men att det inte var något viktigt, bara kosmetiskt, hur mycket jag än försökte så slutade med att jag fick en ny sele, ”det är väldigt viktigt att mystic får reda på detta” sa han o jag fick snällt gå till bilen o hämta min sele.

• cosmo

Medlem
    12 september, 2008 vid 05:21

Sounds like the man

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.