Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › OnWater Öppnar ny surfbutik i LUND
-
OnWater Öppnar ny surfbutik i LUND
Publicerad av niceride på 15 januari, 2008 vid 20:33Så jävla nice. Den 26e Januari smäller det! Äntligen!
Nöbbelövsvägen 100 i Lund
dr-masse svarade 16 år, 9 månader sedan 13 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Suck… Ännu ett tecken på att börja plugga i lund 🙂
Edit: Men jag bor iofs granne med en återförsäljare för onwater… Praktiskt!
-
Oåxen;438769 wrote:I Linköping????
Ehmpf. Jag var lite för snabb! Reagerade på ontop.
On Top Sports har en återförsäljare mitt emot mig.
“Linköping
Surfstore
Kontaktperson: Björn Thornell
Tränggatan 3
582 28 Linköping
Mobil: 0709-98 94 73
Web: http://www.surfstore.se
Epost: info@surfstore.se“Lessen om jag gjorde dig för glad… Riktigt skyst kille. Aldrig träffat honom men köpte ett par neopren skor av honom. Blev lite kallt och jag behövde ett par. rätt över gatan. Smidigt som tusan 🙂
http://www.ontopsports.com/catalog_2/privacy.php?osCsid=629716fac200755a80426519931bd287Edit igen:
Han har inte så mycket vindsurfing hemma, men tar säkert hem, dock så har han monofilm och reperationsmaterial tror jag! -
Trevligt med en riktig surfbutik i Skåne! Det har vi saknat länge.
-
@Tim.Eriksson 438771 wrote:
Ehmpf. Jag var lite för snabb! Reagerade på ontop.
On Top Sports har en återförsäljare mitt emot mig.
“Linköping
Surfstore
Kontaktperson: Björn Thornell
Tränggatan 3
582 28 Linköping
Mobil: 0709-98 94 73
Web: http://www.surfstore.se
Epost: info@surfstore.se“Lessen om jag gjorde dig för glad… Riktigt skyst kille. Aldrig träffat honom men köpte ett par neopren skor av honom. Blev lite kallt och jag behövde ett par. rätt över gatan. Smidigt som tusan 🙂
http://www.ontopsports.com/catalog_2/privacy.php?osCsid=629716fac200755a80426519931bd287Edit igen:
Han har inte så mycket vindsurfing hemma, men tar säkert hem, dock så har han monofilm och reperationsmaterial tror jag!OK! Honom köpte jag en femte lina av för ett tag sedan.
-
fan va najs med en riktig butik asså.
vem är det som ska jobba där? -
Skall det bli någon invigningsfest? Eller skall ni bara ha super-rea?
-
Fan vad gött! Äntligen!!! Nu slipper man beställa för små våtskor på nätet..
-
Det är inte fel med lite mer urval och en butik där man kan lättare komma förbi och klämma på prylar. Personligen så tycker jag Kent och Hasses idee (OnTop) med att ta med butiken till surfet är det ultimata. Allt jag beställt av OnTop har levererats till stranden, visst är det väl “nice”.
-
någon borde smälla upp en stor lada på åkern på andra sidan vägen i habo och sälja lite vettiga märken. DET hade varit det ultimata!
-
@alexasu 439090 wrote:
någon borde smälla upp en stor lada på åkern på andra sidan vägen i habo och sälja lite vettiga märken. DET hade varit det ultimata!
Med bil tar 7 min från habo till onwater enligt eniro:)
-
@NiceRide 439444 wrote:
Med bil tar 7 min från habo till onwater enligt eniro:)
Det är 7 minuter (eller snare 14 och mer därtill) man inte gärna offrar när det blåser!
Men jag täntke egentligen mest på att alla old school-snubbar som kanske itne läser konfen kan ju ta ett tag på sig att lista ut att det finns en ny affär på Gunnesbo av alla ställen. Dessutom så är det ju så stört coolt läge, tänk en stor lada med fönster upp till tak på havs-sidan.
Naturligvis skulle butiken ha ett par lokala team-riders som hade alla förbrukningsvaror och lite till med sig i bilen när de åkte till andra spots i skåne också!Vem bjuder på startkapitalet?
edit: Den skulle dessutom sälja varmkorv blåsiga dagar! (eller varför inte vikings kebabpizza?)
-
Hej
Har just kommit hem från ON WATERs VIP-visning.Mycket prylar att titta och framför allt att klämma på.
Lokalen är på 300m2 och där finns mer än 50 Starboard brädor och mängder av riggade segel från Severne plus en massa annan utrustning.
Det enda jag saknade var sjögräsfenor men det kommer enligt Tor.Nästa lördag öppnar dom på “riktigt” och jag önskar lycka till.
Detta är vad vi behöver i regionen.
Janne -
@alexasu 439454 wrote:
Det är 7 minuter (eller snare 14 och mer därtill) man inte gärna offrar när det blåser!
Men jag täntke egentligen mest på att alla old school-snubbar som kanske itne läser konfen kan ju ta ett tag på sig att lista ut att det finns en ny affär på Gunnesbo av alla ställen. Dessutom så är det ju så stört coolt läge, tänk en stor lada med fönster upp till tak på havs-sidan.
Naturligvis skulle butiken ha ett par lokala team-riders som hade alla förbrukningsvaror och lite till med sig i bilen när de åkte till andra spots i skåne också!Vem bjuder på startkapitalet?
edit: Den skulle dessutom sälja varmkorv blåsiga dagar! (eller varför inte vikings kebabpizza?)
Kan man bli team rider om de nu är så illa att man numera bor på Gunnesbo? :S
Surfar dock inte så mycke nu mera om jag ska va ärlig, men ändå..
Logga in för att svara.