-
Öppettider Surfersworkshop Malmö
Någon som vet när de har öppet. På hemsidan finns det bara öppettider t.o.m dec -02
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Öppettider Surfersworkshop Malmö
Någon som vet när de har öppet. På hemsidan finns det bara öppettider t.o.m dec -02
Jag råkar ha lite insiderinfo, nämligen att Paddy kommer vara där från kl.7 på onsdag… Ska själv dit, vi kanske ses.
7 som på morgonen !?! Annars 19
Vet du om han har begagnade grejer där ?
Okok 19 då 😛
Dom begagnade grejer jag skulle tro att han har där hittar du i hans tråd på säljes. Men Wave-On’en är mina, bara så du vet ;P
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Öppettider Surfersworkshop Malmö
You must be logged in to create new discussions.