Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Oprövad (?) spot i Göteborg
-
kan haka på. Varit i Askim och Fiskebäck som båda varit som en säck med skit
-
cool , vad säger ni om imorn , skall vi dra dit då… ser inte ut att blåsa.
Vore bra om nån har ett par fenor att låna ut..
-
Om nån e sugen att dra dit och snorkla idag, ring mig på telefon 0737-838186. alternativt posta inlägg här så hör jag av mig så fort jag vaknar !
Det skall bli gott väder och vindstilla, perfekt väder att reka ny spot på.
ha det gött
-
Är det bredvid Volvo ITs kontor?
Då tror jag det är bra!
Peter på kiters
-
OM du hittar några bautastenar precis under ytan borde man kanske märka ut med nån pinne, flöte eller väle eller nåt.
Bra jobb. -
En icke kitende kompis har vid 2 tillfällen sett folk kita där, frågan är hur långgrunt det är ifall att man störtar kiten. Just det han sa att de hoppade ut från bryggan till vänster när man står ut mot havet. verkar fungera i sydlig och ostlig vind eller vad tror ni?
-
Ni kommer väl tillbaka till den här tråden och rapporterar? Kan tyvärr inte följa med eftersom jag sitter fast på jobbet. Med tanke på hur mycket folk det var i Askim sist hade det vart najs med en ny spot.
-
micke: Hinner inte bada idag, måste jobba, betala skatt, dra runt sverige… du vet.
Pretty boy: Tror det funkar bra på syd till väst.
-
Samma här ! jobb och så. Men nästa vecka kanske det finns lite tid.
-
Ja , jag vill dit och snorkla, men inte själv… kan när som helst idag.
-
Ta och spänn upp en kätting imellan två av er och kita runt lite och se om den fastnar i något. Blir det sen tummen upp för denna spotten, så har jag de stora Göteborgsföretagen bakom mig, och de är redo att spotta ut ett par mille på en nice internationell speedtävling. Especial nu när Pete C har kommit ut med att Crossbow har klarat farter över 70 knop eller miles/hour kom inte ihåg vilket de nu va’.
hej på er
Logga in för att svara.