Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Oprövad (?) spot i Göteborg
-
Jag har fortfarande inte lyckats hitta nån som kan tänka sig att snorkla lite grann, Jag sticker inte dit själv och gör det så det vore bra om nån kan hänga på. det hade ju varit riktigt coolt om vi fick ett hemma spot så nära så det bör ju göras. kom igen nu, efter kl 17 borde ju funka för nån ?
-
fan skall ha möte med min bostadsrätt förening kankse efter?
Kan du då? -
visst
kan när som helst … är laddad och packad , färdigpackad alltså, inte förpackad -
hehe
Jag måste isf leta upp mina fenor o snorkel kommer knappt ihåg var dem tog vägen!
Skickar ett mess på steffo när jag är klar med mitt möte! -
ingen aning… det vet vi efter kl 19.00 idag.
Men det man inte ser har man ju inte ont av , och då e ju spoten safe
Rapporterar om första intrycket senare ikväll. Vi kommer nog inte hinna sondera hela spoten, men vi kommer i alla fall veta om den är värd att utforska vidare.
-
ja du måste bada, helst först så vi vet om det e gift i vattnet . Svinet kunde efter 19.00 . skall plocka upp honom på vägen, kan nog plocka upp dig oxå nånstans.
-
ingen aning , han skulle ringa efter 19. skall jag ringa dig så fort jag vet ? posta ditt telefonnummer i ett privat mess om du inte vill lägga ut det här.
-
Ringer när jag vallat min förening på mötet. Tar nog bara ngn minut.
/Martin -
Japp …. nu har vi varit där, jag å kongo, vi brydde oss inte ens om att hoppa i plurret för att snorkla. spoten känns extremt hardcore och jag betvivlar att nån annan än bodhi kommer fixa att kita där. Här kommer bilderna i alla fall.
Logga in för att svara.