Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Oprövad (?) spot i Göteborg

• nn4an_mike

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 23:09

ddd

• nn4an_mike

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 23:09

dff

• nn4an_mike

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 23:10

ghh

• nn4an_mike

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 23:12

den sista bilden är den enda fläcken som inte är beklädd med stors hårda vassa stenblock, 3 m sand gyttje fläck med krossat glas.

titta på tv3 istället för att åka dit, det är mer underhållande.

• svinet

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 00:19

hahha

• rusiak

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 04:55

kanoninsats ändå gubbar, all heder.

/alex

• anonym-anvandare

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 11:55

Svar till:

Japp …. nu har vi varit där, jag å kongo, vi brydde oss inte ens om att hoppa i plurret för att snorkla. spoten känns extremt hardcore och jag betvivlar att nån annan än bodhi kommer fixa att kita där. Här kommer bilderna i alla fall.

[/ QUOTE ]

Får väl ta med mig några hardcore surfers dit om ni kycklingar inte klarar lite stenar på stranden wink.gif

Nä, allvarligt, kan hända att jag glorifierar minnnet av spotten, det var länge sedan jag var ute och rekade. Ville bara kolla om det var några som körde där och isf när/hur det funkar.

/Bodhi

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Oprövad (?) spot i Göteborg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.