Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Optimal Torörapport

• Optimal Torörapport

Publicerad av anonym-anvandare på 8 juni, 2003 vid 17:22

Det finns rätt många med flera timmars bilresa till Torö som jag lovat ringa när en riktigt bra prognos utfärdats. I morgon kan komma att bli en riktig klassiker. Som vanligt med ganska svaga lågtryck som håller på att fördjupas kan man aldrig veta säkert. Men det ser riktigt riktigt lovande ut för att det ska bli fantastiskt bra på ett av Sveriges absolut bästa spots. Kan inte tänka mig något vettigare än att köra till Torö i morgon – oavsett avstånd! Vi ses,

Jesper B

swe22 svarade 21 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • fjant

Medlem
    8 juni, 2003 vid 18:44

Tja Jesper,

Brorsan och jag drar dit i morgon. Hoppas det blir bra. Jag är ju som sagt ett blåbär vad gäller vågsegling, men det ska väl gå att segla lite ändå.

/Fjant

• ola-h

Medlem
    8 juni, 2003 vid 19:32

Det finns en stenstrand på västkusten för vilken prognosen också är i det närmaste ideal, så Torö får vänta på mig ett tag till.

Vilken stenstrand ni än hamnar, kört hårt.

• swe22

Medlem
    8 juni, 2003 vid 20:00

Kul!!
    Jag kommer. Även fast jag lovat mig själv att jag inte ska köra wave innan min axel är fullt läkt.

Men men man får väl ta det lite lungt. inga dubbelloopar crazy.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Optimal Torörapport

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.