Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Orättvisa värld!
-
Orättvisa värld!
Publicerad av fng på 14 november, 2005 vid 11:51FAN VAD FRUSTRERANDE! Sitter här på jobbet i Lomma Hamn och ser/hör hur det viner i båtmasterna av sydvästvinden. FAN FAN FAN! Blåste dåligt i helgen också.. FAN FAN!
Ännu en surfdag spolierad av jobbhelvetet! FAN!anonym-anvandare svarade 19 år sedan 11 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Du är inte ensam! Jag sitter i varberg hamn, 20 meter från en strand och ser hur det piskar på. drygt 1 km härifrån ligger appelbay som bara väntar att bli tyglad , men NEJ NEJ. Jobb!
-
sitter 9 mil från varberg i pissig jävla bajsskola..:O:(
-
Tack för sympatin! Det är bara ni på konfen som förstår mig..
-
Har Långt till bra surf men har suttit här hela dagen nu och gnagt på naglarna. Aldeles nyss kom grannens företags skyllt flygandes förbi och flaggstängerna ser ut att knäckas snart!
Hoppas vinden ligger kvar i morgon efter lunch då jag hoppas vara på Grönhögen.
/Gammelsmurfaren
-
Jag sitter också och tittar på havet då och då. Ser grått och vitt ut. Hade gärna skippat jobbet idag, speciellt som det är väldans tråkigt att jobba på supporten när det inte kommer in något att jobba med…
Sitter och moffar kex som jag fick med mig hem när jag var och testade lite grejor i Kexfabriken i lördags.
Baddare är godast men man kan bara äta en, annars får man socker overload. Har även Ballerina kola, banan och mint samt någon slags torra kex som man behöver ost och rött till. Jeje, får ta det till helgen. Fasen vad långt det är dit nu då. Vad skall man sedan göra resten av vintern, man får nog gå i ide.Jag tok-hoppas på att vi får ordern på tre truckar i Holstebro i Danmark, inte särskilt långt från Klit, då blir det semester i anslutning till installationen!!
-
Samma här kollade precis varamons vindmätare, medelvind 17ms och 23 maxvind.
http://www.varamonvindsurfingklubb.se/content/Vaderstation.asp
Har tyvärr stukat foten och sitter hemma och begrundar mitt öde.
-
Gnäll om jobb och skolan! Jag bröt handen idag! Hur länge tror ni att jag måste sittta och ha ångest innan jag får ge mig ut igen
(bomjävel!)
-
fiifan :/ Sitter I Karlstad, här ligger de på 22 i byarna!
-
tänk på hur kallt det är i vattnet så känns det bättre.. iaf gör det det för mig
-
Det var nog tur för Ola N att det var kallt så han inte hade så mycket känsel, vattenstarta två gånger och dessutom rätta till grejona först kan inte vara lätt med två brutna ben i handen. Tuff grabb . Så njut av tillfällena ni kan ut istället för att gnöla när ni inte kan, livet är för kort för att gnällas bort.
-
finns det inte A-kassa??
är det inte så att man slutar jobba och att man får lite i ersättning för att en som har varit arbetes lös länge tar över ens jobb
lr någon som vet det bättre
-
Du har lite konstiga inlägg Jonaish, behåll dom i skorna.
Logga in för att svara.