-
Örebro?
Hej!
Jag skall flytta tillbaka till Sverige efter 6 ar i Rio de Janeiro.
Var kor ni i Orebro trakten?
Halsningar
Isak
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Örebro?
Taggad: örebro
Hej!
Jag skall flytta tillbaka till Sverige efter 6 ar i Rio de Janeiro.
Var kor ni i Orebro trakten?
Halsningar
Isak
Hej Isak!
vi kör i Oset från 15:e maj tror jag att det är, innan är de reserverat för fåglarna:P annars är de Ässundet som gäller så de är väl samma som på din tid kan jag ana.
Tror att det är 15 juni. Viktigt att vi följer detta annars blir vi bannlysta där. Står en skylt med datum på norra sidan av fågel udden med datum.
Kul om du kommer hemåt lafluer, vi kör mest vid norra essundet på SV
Sa det ar som vanligt! Fagelskadarna far vi passa oss for sa de inte ringer polisen som de gjorde tidigare! 😉
Ecka, har du varit i Motala och surfar pa lange?
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Örebro?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.