Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Örebro-trakten idag?

• Örebro-trakten idag?

Publicerad av cougar på 20 maj, 2007 vid 07:42

Tja!

Vaknade upp och ser ju att det blåser… Är det någon som ska ut någonstans i Örebro-trakten idag? Jag är själv ganska ny och har inte koll på ställena kring Örebro men känner mig grymt på! Så skriv ett inlägg om ni är i trakten o är på!

/Märta

cougar svarade 17 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • christianengorebro

Medlem
    20 maj, 2007 vid 11:42

ja vill ut!

• ecka

Medlem
    20 maj, 2007 vid 20:40

Tjena! Vi var 2 st som var ute och körde idag. Vi körde ute i essundet och det var riktigt bra förhållanden. Det är bara att ni hör av er om ni är sugna på att hänga på nästa gång det blåser!
    MvH erik

• cougar

Medlem
    23 maj, 2007 vid 17:29

aaah, essundet alltså… var ligger det för en som inte är infödd örebroare?

• cougar

Medlem
    23 maj, 2007 vid 17:31

jag har uppenbarligen varit råseg på att svara, lite mkt just nu bara. Men, om det är någon som är sugen på att åka ut ngn gång nästa vecka så är jag på! Ska bara överleva en batizado i helgen först…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Örebro-trakten idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.